مجوزهای لازم برای حمل نخاله ساختمانی با کامیون در سطح شهر تهران

فرمان‌دار تهران بیان کرد : پنج هزار کامیون ویژه حمل نخاله در تراز پایتخت موجود است که مبتنی بر برنامه سوق‌دهی خواهد شد . به نقل از ارتباط ها همگانی فرمانداری تهران , عیسی فرهادی در پایان نشست موقعیت حمل پسماندهای ساختمانی شهرتهران و سوق‌دهی آن اظهار داشت : درین نشست مقرر شد موقعیت این تعداد کامیون که درسطح بخش ها ۲۲ گانه شهرتهران فعال می باشند با تشکیل گردهمایی ای به طور اصولی سنجیده شود .

پنج هزار کامیون ویژه حمل نخاله در تهران ساماندهی می‌شوند

فرمان دار تهران تصریح کرد : این نشست تا دوهفته آتی به مراد شرح وظیفه‌های دستگاه های متولی و هم قسمت های رسمی در مورد سوق‌دهی کامیون داران و پیمانکاران کامیون های ویژه حمل نخاله های ساختمانی تشکیل و تصمیمات حتمی گرفته می شود .
او اعلام کرد : درین نشست همینطور به مساله و مشکلات کامیون داران و جهت دهی آن ها درخصوص حالت بیشتر توشه نخاله های ساختمانی تصمیم گیری شود .
فرهادی افزود : این اضافه بار با اعتنا به گنجایش آسفالت شهری و توان استاندارد فنی کامیون ها اعم از ترمزها که موجب پیدایش خطراتی در مرحله رفت و آمد خیابان ها آن نیز به هنگام شب خواهد بود بر خلاف موردها رسمی است .

فرمان‌دار تهران اعلام کرد : کامیون داران و پیمانکاران که رعایت حد تناژ استاندارد حمل نخاله های ساختمانی را نکنند برخورد رسمی صورت خواهد گرفت .
او افزود : درین نشست مقرر شد به توصیه نیروی انتظامی , باسکول هایی برای انتخاب وزن کامیون ها در مبادی خروجی شهر تهران تولید شود .
فرمان‌دار تهران اظهار‌کرد : اداره محیط زیست راجع به نحوه دفن پسماندهای ساختمانی ارزیابی کافی و واجب را داشته باشد .
فرهادی افزود : مقررشد جايگاه بندی پیمانکاران ازطریق مدیر پسماند شهرداری تهران و اتحادیه صنفی ذیربط مبادرت و در نشست دو هفته آتی در گزارشی اعلام شود .
او با اشاره به این که تخلیه نخاله در کنار اتوبان ها , محل ورود و خروجی شهر تهران مشکلات متعددی ازجمله موجب پیدایش تصادفات و چه بسا مرگ و میر اشخاص شده اعلام کرد : با سوق‌دهی شرایط حمل نخاله های ساختمانی و پیمارانکاران , بخش اعظمی از این مشکلات در آتی نزدیک حل خواهد شد . مقایسه ی قیمت های حمل نخاله و تخلیه نخاله در سطح شهر تهران-تفاوت حمل با کامیون و نیسان

در نشست روز جاری نمایندگان دستگاههایی زیرا نیروی انتظامی , قضایی , رئیس پسماند شهرداری تهران , حفاظت محیط زیست , منابع ارگانیک , صنعت و معدن و اتحادیه های ذی ربط حضور داشتند .

مجوزهای لازم برای حمل نخاله ساختمانی با کامیون در سطح شهر تهران

شب های تهران در اختیار کامیون های حمل نخاله

آلودگی تهران با رفت وآمد شبانه ۱۰۰ هزار ماشین سنگین وزن ; شب های تهران در اختیار کامیون های حمل نخالهپرشین ماشین : براساس مطالعات انجام یافته حدود ۸۰ درصد آلودگی‌ها در شهر تهران ناشی از خودروها و وسایل نقلیه همگانی است .
به نقل از پرشین اتومبیل به گزارش صمت , به این ترتیب بایستی منابع ایجاد آلودگی کنترل و مدیریت شوند . همواره در نصفه دوم سال به‌دلیل وارونگی هوا , کلانشهرها روزهای آلوده‌ای را تجربه می‌نمایند . براساس آمار , یک‌میلیارد و ۴۰۰میلیون نفر در دنیا در معرض آلودگی هوا قرار دارا هستند و هر ساله ۳میلیون نفر در عالم جان خویش را به‌دلیل دلایل بی واسطه یا این که غیرمستقیم آلودگی هوا از دست میدهند . آسیب‌های ریوی ناشی از هوای کثیف , خطری است که از هر ۵ نفر , ۳ نفر با آن روبه‌رو می شوند ; علاوه بر اینها آلودگی هوا , تعطیلی مدرسه‌ها و دانشکده , نابود شدن چرخه محیط‌زیست و . . . هم رهاورد این پدیده ناراحت کننده است . در همین قضیه با مسعود زندی , نائب رئیس راس ملی هوا و تغییرات اقلیم اداره حفاظت محیط‌زیست گفت‌وگو کرد . او معتقد است آنچه امروزه منجر نگرانی ما در تهران شده , رفت وآمد خودروهای فرسوده است .

مهم‌ترین عوامل آلودگی شهر تهران چیست؟

مطالعات نشان می دهد سهم آلودگی هوا در بخش‌های مختلف متفاوت است ; به‌عنوان نمونه سهم منابع متحرک در ده سال ۷۰ خورشیدی بیشتراز ۷۰درصد بوده است . حال آنگاه یک‌سری ده سال هنوز وسایل حمل‌ونقل بیشترین سهم را در آلودگی هوا دارا هستند . این بخش سال‌هاست نقش مهمی در ارتقا آلاینده‌ها داراست . منابع اثبات نظیر خانگی , تجاری و صنعتی سهم قابل‌توجهی در ارتقاء این فرآیند دارا هستند . ما معتقدیم شهرها یک گنجایش اثبات زیست‌محیطی دارا‌هستند . در کلانشهرهایی مثل تهران منابع آلاینده بیش تر از گنجایش شهر است که سبب ساز شده در‌این شهرها شاهد آلودگی هوا باشیم . این قضیه در فصل‌زمستان به دلیل سردی هوا بیشتر جلوه می کند و معاش شهروندان را تحت‌تاثیر قرار میدهد . به گونه ای که در شهر تهران ما ۱۰۰ روز را در سال با حالت ناسالم هوا سپری می کنیم . حمل نخاله

مجوزهای لازم برای حمل نخاله ساختمانی با کامیون در سطح شهر تهران

بلند مرتبه‌سازی چه تاثیری بر افزایش آلودگی شهر تهران دارد؟

ساخت‌وسازهای ساختمان‌های بلند و شیوه قرارگیری آن‌ها بر میزان آلودگی هوا تاثیر میگذارد . مسئله بلند مرتبه‌سازی سال‌هاست در میان شهرداری , اداره محیط‌زیست و دانشگاه‌ها مورد دعوا بوده است . هوایی که ما تنفس میکنیم , در سطح های زیر جای دارد و برج‌سازی روی سطح های پایینی تاثیر میگذارد و منجر ساکن شدن و نماید شدن جریان باد شود . بلند مرتبه‌سازی می بایست با رئیس و بر طبق پژوهش صورت بپذیرد تا با مشکلاتی اینچنینی در هوای بسته شهر روبه‌رو نباشیم و محافظت جان شهروندان را با رعایت قانون ها در حق تقدم در اختیار بگذاریم . راه های گرفتن آسان و کم هزینه مجوز حمل پسماند های عمرانی و ساختمانی همه ی پیمان کاران

به نظر شما مدیریت نوسازی ناوگان حمل‌ونقل همگانی در شهر تهران به درستی عمل می‌کند؟

خودروهای متعددی در شهر تهران رفت وآمد دارا هستند که بیش ۳۰۰هزار اتومبیل از آن‌ها سواری میباشند . شب هنگام هم بیش تر از ۱۰۰هزار ماشین سنگین وزن از شهر تهران عبور می کند . حدود ۶هزار اتوبوس در تهران کار میکنند که ۳هزار اتوبوس از این تعداد فرسوده میباشند . تعداد متعددی مینی‌بوس در تهران موجود هست که عمری بیش تر از ۳۰ و ۴۰سال قدمت دارا‌هستند . خودروهایی که بعداز سال ۱۳۹۴ ساخت شده‌اند به‌دلیل این‌که استاندارد یورو۲ را رعایت کرده‌اند , آلودگی چندانی ندارند .

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *