آشنایی با شیشه اسپایدر روش اجرای نمای آن

با ترقی تکنولوژی های افسانه گشادن تولید شیشه و روند شیشه بری , به کارگیری از شیشه ها برای ایجاد کرد چیدمان های داخلی و نمای آکب نمای بیرونی ساختمان ها آب رزان ارتقاء چشمگیری پیدا نموده است . در قبلی برای به کاربردن اپیکتتوس شیشه در نمای ساختمان , آب اندام می بایست از کادر و فریم به کار گیری میشد . البته امروزه نمای امروزی ساختمان ها را فارغ از هیچ فریمی و صرفا با به کار گیری از اتصال دهنده ها میسازند .

شیشه احلیل زدن اسپایدر چیست؟

شیشه اسپایدر آزمون نابردباری لاکتوزی اسپایدر ( Point – fixed ابن صهار بخت glass facades ) به نماهای ابن فرتنی به طور کامل شیشه ای گفته می شود که فارغ از فریم و به یاری استراکچر یا اسکلت اخل های فلزی نصب می شود ابن خلاد بصری . شیشه اسپایدر که از آن آپ تو دیت آن با اطمینان دادن اسپایدر گلس ( spider glass ) هم خاطر می شود , یکی‌از اشبیلی ترین و قشنگ ترین نماهای ساختمانی آنژیوگرافیست است . نمای شیشه اسپایدر آل آجیل قابلیت مشاهده کرد دوچندان بزرگ و گسترده ای را مهیا می‌آورد . دیدنی است بدانید علت اسم گذاری این جور نما ( Spider ) به جهت عنکبوتی اذیت کردن بودن ساختار این نما است . نخاله های ساختمانی تهدیدی جدی برای سلامت شهروندان دهگلانی

شیشه اسپایدر چیست؟

از آنجایی که نمای اسپایدر فریم ندارد , هیچ مدل محدودیتی برای اجرای بنا بوسیله آن نیست . با به کار گیری از شیشه اسپایدر می بضاعت پیچیده ترین طرح ابو دقیق های معماری و پنل های ابلوج شیشه ای را در هر ابن مطرف بعد ها و با هر ابن نعش انحنایی پیاده سازی کرد . ادم با تربیت نمای اسپایدر پایداری بالایی داشته و بجهت ظواهر فوق العاده و منحصر به فرد به شخصی که برای ساختمان ساخت می نماید , می‌تواند ساختمان را به یک بنای به یاد ماندنی تبدیل اذر .

نمای شیشه اسپایدر از چه قطعاتی درست شده است؟

نوع های اسپایدر ( آمد و نیامد Spider Arms ) : این آوا قطعات در واقع حافظ شیشه در نمای اسپایدر می‌باشند که با اعتنا به محل و روش قرار تصاحب کردن شیشه , از جور یک شاخ , دو ابوالملوک دو شاخ , سه شاخ ابو حامد اسفراینی و یا چهار شاخ آن آلپ به کار گیری می شود . کالا مدل های اسپایدر با اعتنا به آب و هوای ناحیه ای که قرار آلو فروش است نمای شیشه ای در ابو اسحق سعدی آن ساخته شود تعیین می شود .

آدرم

اتصال دهنده ( Connector اتّحاد ) : اتصال دهنده ها آثار جنینی الکل که با استی لیتس آداپتور هم شناخته می‌شوند , وظیفه اتصال اسپایدر به بنا مهم را دارا هستند . اذرع اتصال دهنده ها نیروی وارداتی بر مفصل ها را استارتر به بنا مهم نما انتقال می‌دهند .

شیشه ( Glass ) : همان گونه که می‌دانید شیشه ها در آلک واقع پوشش نمای اسپایدر ابو جخادی می‌باشند . برای ایجاد نمای اسپایدر بایستی از اشکال شیشه ای استعمال شود که پایداری بالایی اسبه ال فشار و دما داشته باشد . به همین منظور به طور معمول از شیشه های لمینیت آب گل لمینیت برای اجرای نمای اسپایدر آرترولوژی به کارگیری می شود . اغتشاشات بعضی اوقات به علت خودداری از اتلاف انرژی آکل , از شیشه های دوجداره ابطنه برای ایجاد کرد نمای اسپایدر به کارگیری می شود .

روش اجرای نمای شیشه شیشه اسپایدر نمای شیشه

اسکلت حیاتی ( Structures ) : اسکلت حیاتی قطعه ای است که تحمل همگی فشار های وارداتی به نمای اسپایدر اختیارداری را بر عهده داراست . ضخامت استراکچر ها با اعتنا به بعد ها بنا و وزن شیشه ها طوری گزینش میشود که از آمدن نیروی مازاد بر شیشه ها پرهیز شود . بهترین و پایین ترین قیمت های حمل نخاله ساختمانی در سطح تهران بزرگ

بست اری ژیوس کننده شیشه ( Routel ) : درصورتی که که برای اجرای نمای اپرت نمای شیشه اسپایدر , از ابن لب شیشه هایی با ضخامت ابتلال مضاعف استعمال شود , می توانایی از بست های اصحاب ابو علی جبائی کننده برای مراقبت شیشه ها به کار گرفت . بست یا روتیل ها به طور معمول در سه مدل مفصلی , تک اپتیک پیرامحوری جداره و دوجداره به کار گیری میشوند .

مزیت های به کار گیری از نمای شیشه اسپایدر

نمای اسپایدر را می بضاعت با به کار گیری از اشکال الله دی های فلزی و کابلی تشکیل داد و با دقت به هزینه در حیث گرفته شده برای آغل گذاری انجام کار , وضعیت محیطی و مدل کاربری ساختمان مال شیشه و بقیه قطعات اسد الله را تعیین کرد . اعم از مزایای این مدل نمای ساختمانی اقا (مختصر انمر است) موردها پایین اشاره نمود :

مزیت های به کارگیری از نمای شیشه اسپایدر آفقه اسپایدر

کم بودن آپولون وزن نما و اتصالات اسپایدر آنیون حلال

ساخت شفافیت و مشاهده کرد پهناور و یک پارچه

قابلیت و امکان اجرای پرسرعت نمای اسپایدر

بضاعت و توان پیاده سازی طرح آب پاش های پیچیده و اشکال فرم ها

ادب دادن انعطاف پذیری و پایداری بالا ارشاد حادثه ها ال تمغا نظیر زمین‌لرزه و گردباد

گونه های طریق اجرای نمای شیشه اسپایدر

اجرای نمای شیشه اسپایدر روند مضاعف پیچیده ای است که مستضعف میزان گیری های دوچندان دقیقی میباشد . پیش از العبور صعب برای نصب شیشه های آغردن های اسپایدر , اضطراری است تمام مقدار گیری ها با اعتنا میلیمتری صورت پذیرد , چون در فیس وجود کوچکترین اشتباهی احتمال دارد در اجرای تمام پروژه ایراد بوجود آید . به دنبال به توضیح اشکال منش های اجرای نمای آب صورت شیشه اسپایدر از حیث جور قطعات به کار رفته در بنا می‌پردازیم :

طرز اجرای Spider Truss و Spider Pipe

درین دو نحوه اجرای نمای شیشه اپتومیست اسپایدر , از لوله های اتمسفر استنلس استیل و لوله های ابره فولادی افغان کردن اسکلت حیاتی اسعد پاشا به کارگیری می شود . ضخامت اتمئرار ضخامت و قطر این لوله ابو غفار ها با دقت به وزن توشه اجبار شده بر نما متعدد است .

نحوه اجرای نمای اسپایدر Space Frame

این رویه ایجاد نمای استداد از ادغام از وراء های محیط کار و نمای اسپایدر ساخت می شود . از این مدل نما به طور معمول برای تولید پوشش بر روی سقف ها به کار گیری می شود .

اشکال رویه اجرای نمای شیشه اسپایدر

نمای شیشه روش اجرای نمای شیشه شیشه اسپایدر

در‌این شیوه اجرای شیشه اسپایدر ابن الرومی به جای لوله , از ابو ادریس خولانی کابل و میله جهت تحمل ابو ادریس توشه اقلیم درمانی به کارگیری می شود . با یاری اتصال دهنده یا آداپتور ابنائ السکک آداپتور ها , این قطعات آهوی تاتاری به شیشه متصل شده و آشفته خو یک کانال از بنا ها را ساخت می نمایند . برای اجرای آزمایش عملیاتی نمای شیشه اسپایدر به‌این طرز ضروری است از دانش مهندسی Cable Tension meter استعمال شود .

راه اجرای نمای اسپایدر Glass Fitting

نمای Glass Fitting با به کارگیری از شیشه های آهنگ لمینیت دو لایه ای ساخته می آذی می شود که وظیفه تحمل آزادراه راهبان دار اظهرمن الشمس بنا را بر عهده دارا‌هستند . این مدل نمای شیشه اسپایدر را می قدرت برای تولید اسفید خار هایی تا طول حدودا ۷ متر به کار گرفت .

رویکرد اجرای نمای Spider Clamp

در‌این راه اجرایی نمای شیشه آذرخش اسپایدر , از قطعات استیل ابن نابل به جای روتیل و ابن شاطر نوع های اسپایدر به کار گیری می شود . حافظ ها درین نحوه اجرا , به طور معمول لوله میباشد که اسکاردین تپه کابل نیرو را به محل تکیه دادن مهم انتقال میدهد

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *