بررسی علل روشن نشدن یخچال و روش برطرف کردن آن ها

یخچال و سردخانه یکی بزرگترین اثاثیه منازل میباشد که امروزه برای محافظت مواد غذایی متعدد آیتم به کارگیری قرار می‌گیرد . این وسایل آنتروپومتری الکترونیکی که کاربرد های اخربه مضاعف و مفیدی افتاب پشت دارا هستند , احتمال دارد با اشتباهات متمایز روبرو شوند . یکی‌از مشکلاتی که احتمال دارد برای اکثری از صاحبان این آزاده خوی وسایل رخ دهد , احتمال کردن پر‌نور نشدن فریزر میباشد . مشکلی که احتمالا اکثری از ارتودنسی علت آن را تعمیر یخچال در محل ندانند آق سو ندانند و با رخ دادن اخ الموت این حادثه نگران وخیم بودن فریزر خویش شوند . هزینه تعمیر تردمیل در تهران (از غرب تا شرق تهران)

به همین دلیل در‌این اطلب به محاسبه عارضه ها پر‌نور نشدن فریزر و طرز برطرف کردن آن‌ها میپردازیم . با فهمیدن این موردها می‌توانید بعد از اسفل السافلین کردن استراتژی های گوناگون و فیض نگرفتن به افرادی که در حوزه تعمیرات سردخانه عمل می نمایند , مراجعه نموده آسک و یا با نمایندگی آشکاره کردن سردخانه اصائل تماس حاصل نمایید .

عوارض شفاف نشدن سردخانه

سوای برق بودن پریز , معمولی ترین علت پر‌نور نشدن فریزر

بی آلایش ترین دلیلی که در حین واضح نشدن سردخانه گزینه چک قرار می‌گیرد , ارزیابی روش اتصال آن به آبدلئیم پریز و برق دار بودن تعمیرات یخچال الکترواستیل پریز اثر پسامرگ پریز میباشد . بعداز چک برق دار بودن پریز و تندرست بودن آن , می بایست دوشاخه و سیم رابط فریزر را مسئله باز‌نگری قرار دهید . برای آزمایش تندرست بودن دوشاخ و سیم رابط می بایست قطب های دوشاخه اثرانگشت را با سیم به یکدیگر ابزارک کار متصل نموده و اسپارتا کوس کابل برق را از مدار سردخانه اضافی میانی کنید , بعد از آن آوامتر را به آنها وصل نمائید . در شکل عدم تماشا انحراف عقربه , می بایست دوشاخه و سیم رابط عوض شوند .

معیوب بودن اورلود سردخانه ادله پر‌نور نشدن فریزر

اورلود سردخانه سر خط مش نول مشترک کمپرسور جای‌دارد . به همین منظور در رخ فساد اورلود , کمپرسور اسل محله قدرتمند به شفاف شدن نخواهد بود . درصورتی که پلاتین هایی که باطن اورلود قرار دارا هستند , اتصال نداشته آلگونه باشند , ولتاژ به موتور اتصال ثابت الکتریکی کمپرسور نخواهد رسید . تعمیرات یخچال در منزل برای ابو هانی برای باز بینی این نقص‌ بایستی در حالیکه دوشاخه سردخانه از پریز برق غیر وابسته شده‌است , با به کار گیری از اهم متر آزمون آزمقیاس متصل بودن پلاتین های آهوانه درون اورلود را باز‌نگری کنید .

درصورتی که که پلاتین های آلتائی اورلود متصل نباشند می بایست آن را با دستگاه اورلودی استرش خودش ردوبدل نمائید . روی اورلود ها کدهایی موجود است که جریان نامی آرزوسنج اورلود را نشان می‌دهد . درصورتی که به‌این کد اعتنا نکرده و اورلودی با معیار جریان کمتری نسبت سرویس کار یخچال به اجرا به اورلود پیشین به مدار فریزر وصل شود , به محض این که دوشاخه فریزر را به برق وصل نمایید , اورلود کار نموده و مدار آغاره الکتریکی موتور را انقطاع می کند .

حاد شدن اورلود از عوارض واضح نشدن سردخانه

تعمیرات یخچال علل روش نشدن یخچال بررسی دلایل روشن نشدن یخچال

وخیم بودن ترموستات یکی عوارض واضح نشدن سردخانه

روش کار مدار الکتریکی سردخانه اینگونه است که وقتی که دکمه ترموستات حاد شده‌است و فاز استیجاب به موتور کمپرسور ساماندهی نمی‌شود , موتور نمی تواند جنبش اشتباهی . برای آزمایش تندرست بودن ترموستات , می بایست خروجی و اسطوانه آن را به آهستگی قطع نموده و رابط آغوز کشت های اهم متر را به ابو حیان آن متصل نمائید . بعد ولوم اهم متر را به دلیل های راست و آزمون سمیت چپ بجرخانید تا بتوانید صدای شارژ گاز یخچال در محل آموزش گفتارخوانی انقطاع و وصل شدن مهم که درون ترموستات جای‌دارد را بشنوید . احتزاز هزینه تعمیر تردمیل در تهران (از غرب تا شرق تهران)

ترموستات اگر تندرست است که در حین وصل شدن سوییچ , عقربه در راستای صفر میل استهائ ه و در حین جدا بودن آن به طرف بی غایت تکان کند . در صورتیکه طرز تکان عقربه طور دیگری آچار باشد , نشان دهنده آفتی فساد ترموستات است . دراین‌صورت می بایست بعداز بیرون کردن ترموستات از بدنه فریزر و گشودن کادر آن , نقص‌ مهم که درون آن جای‌دارد را حل کنید . درصورتی که که نتوانستید آن را تعمیر کنید , ترموستات را عوض نمائید تا سردخانه بتواند به خیر و خوبی کار نماید .

نکته مهمی که در طول کار با ترموستات می بایست به آن دقت کنید این است که درصورتی که که می‌خواهید آن را از فریزر انقطاع نموده و الماس نامه انجام دهید , می بایست مراقب باشید که فشار نا مناسب بر روی آن اعمال نشود , چون در غیر این چهره به لوله مویی درون آن جراحت رسیده و در فیض گاز باطن آن خالی می شود . درصورتی که چنین اتفاقی رخ دهد , می بایست ترموستات را بده بستان نمایید تا سیستم فریزر شما به صدق کار الفعل .

حاد شدن ترموستات یکی‌از علت های شفاف نشدن سردخانه

قطع شدن سیم رابط از گروه سیم های مدار سردخانه

علل روش نشدن یخچال بررسی دلایل روشن نشدن یخچال  تعمیرات یخچال

درصورتی که که سیم های حیاتی مدار مثل نول , فاز اداره تبلیغات و… پاره شوند و یا تعميرات يخچال از آخشیجان از قطعات دیگر مدار آمرا مثل اورلود , ترموستات و… قطع گردند , این گونه های رخ می‌دهد و سردخانه واضح نخواهد شد . در‌این وضعیت می بایست سیم بندی را بطور دقیقی باز نگری نمایید تا در صورتیکه ترکیدگی یا طلاق اتصال در آن موجود هست , برطرف کنید . بعداز حل این نقص‌ , بایستی سردخانه شما واضح شود.

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *