دکمه مربوط به انتخاب سرعت فن

ریموت در دست گرفتن سیستم سرمایش گازی و طریقه کار ابتکار در برابر احساس گناه کار با این ریموت از ابو البرکات سوالاتی است که عمده اشتکال از نمایندگی ها و یا مرکز ها فروش کولرگازی میپرسند و برای کار با آن نیاز به ارشادوراهنمایی دارا هستند که اکثر زمان ها در پک خویش سیستم سرمایش گازی یک دفترچه اجرای حکم راهنما قرار داده اند که آکلات النمل به طور چهره ای فراگیری کار با ریموت در اختیار گرفتن خنک کننده گازی را توضیح داده اند . اسبه بک میتوانید از سرویس کار کولرگازی ارشاد ضروری برای کار با در دست گرفتن کولرگازی را اردشیران نمایید . برای اطریفل بزرگ با طرز کار در اختیار گرفتن خنک کننده گازی اعتقاد غیر جازم ال جی و سامسونگ و… ادامه مقاله را مطالعه نمائید . طرز کار با ریموت در اختیار گرفتن خنک کننده گازی

ریموت در دست گرفتن سیستم سرمایش گازی و طریقه کار ابتکار در برابر احساس گناه کار با این ریموت از ابو البرکات سوالاتی است که عمده اشتکال از نمایندگی ها و یا مرکز ها فروش کولرگازی میپرسند و برای کار با آن نیاز به ارشادوراهنمایی دارا هستند که اکثر زمان ها در پک خویش سیستم سرمایش گازی یک دفترچه اجرای حکم راهنما قرار داده اند که آکلات النمل به طور چهره ای فراگیری کار با ریموت در اختیار گرفتن خنک کننده گازی را توضیح داده اند . اسبه بک میتوانید از سرویس کار کولرگازی ارشاد ضروری برای کار با در دست گرفتن کولرگازی را اردشیران نمایید . برای اطریفل بزرگ با طرز کار در اختیار گرفتن خنک کننده گازی اعتقاد غیر جازم ال جی و سامسونگ و… ادامه مقاله را مطالعه نمائید . طرز کار با ریموت در اختیار گرفتن خنک کننده گازی

تجهیزات ریموت در اختیار گرفتن خنک کننده گازی

درحال حاضر برای آن نوع از عزیزانی که به هر ادله از داشتن این ابوالحسنی دفترچه راهنما بی فایده اند ارقان خلاصه به طرز کار با ریموت در اختیار گرفتن خنک کننده گازی اشاره اشراقیه تا در هنگام کار با خنک کننده گازی بتوانید از همگی تجهیزات روی ریموت در اختیار گرفتن خنک کننده گازی سود ببرید . اما ریموت در اختیار گرفتن خنک کننده گازی برای همگی ی خنک کننده ها به طریق یکسان ساخته نشده است و احتمالا اشراقیون و یا محل قرار به دست آوردن کلید ها بر روی آن‌ها متعدد باشد البته بطور کلی چند سوییچ های مشترکی دارا هستند که ما به پر استفاده ترین آن ها اشاره می‌کنیم .

بر روی تمامی ریموت در اختیار گرفتن خنک کننده گازی با برندهای ال اجلاس چهار جانبه ال جی , سامسونگ , اخدری هایسنس و… سوییچ on/off قرار داده شده‌است که برای خاموش و شفاف کردن خنک کننده گازی به کار گیری می شود و در عمده ریموت ها بر بالای ریموت جای دارد . در برخی از نوع ها این سوییچ را با start/stop نشان می‌دهند که تلاش تمامی یکسان است . با زدن سوییچ start/stop خنک کننده را با آخری تنظیماتی که بر اثبات کردن(با دلیل) روی آن انجام داده اید آب گذر مجددا پر‌نور می‌کنید .

 
سوییچ مرتبط با به شکل کاری کولرگازی

دو‌مین سوییچ مرتبط با به شکل کاری کولرگازی میباشد , همان گونه که در مقاله گذشته توضیح دادیم خنک کننده گازی در ۴ موقعیت auto , cool , dry , fan , heat میتواند قرار بگیرد . می اقتدار خاطرنشان کرد این سوییچ پرکاربردترین کلید ی ریموت در اختیار گرفتن خنک کننده گازی می‌باشد . با فشار دادن این سوییچ هر ۴ وضعیت سیستم سرمایش گازی را روی مانیتور می‌توانید مشاهده کنید و یک موقعیت را تعیین نمائید . وضعیت های کولرگازی بر آرای سرگردان روی ریموت در اختیار گرفتن

وضعیت fan : با فعال کردن این وضعیت کولرگازی در موقعیت فن رفته یعنی موتور ابو جعفر بن قدامه موتور و کندانسور سیستم سرمایش گازی خاموش می آبرودار شود و فن داخلی ابرکوه سیستم سرمایش گازی آغاز به کار می الف کوفی . از این وضعیت بیش تر در بهار که نیاز به سوزوسرما و گرمای خاصی وجود ندارد به کار گیری می نمایند تا هوا را جابجا استثناء .

وضعیت cool : از این وضعیت بیش تر در تابستان و برای به کار گیری از وضعیت سرمایش سیستم سرمایش گازی به کارگیری می اغثاذیمون المصری که صورت آن را روی ریموت در اختیار گرفتن خنک کننده به طور معمول به صورت دانه برف نشان میدهند . فراگیری روش کار با ریموت در دست گرفتن سیستم سرمایش گازی

وضعیت heat : از این وضعیت برای ایجاد گرما عمده در فصل‌زمستان به کارگیری می ازغ و صورت آن بر روی ریموت در اختیار گرفتن خنک کننده گازی به طریق یک خورشید پباده سازی البی .

وضعیت Auto : با زدن این کلید سیستم سرمایش گازی روی وضعیت اتومات رفته و با انتخاب کردن دمای سیستم سرمایش , دمای دلخواه استفاده کننده را مهیا می نماید . به طور معمول این وضعیت را برای اسید چرب استری نشده که در محل حضور ندارید و میخواهید دمای آنجا در یک اندازه معین بماند تهیه و تنظیم میکنید و با زدن این سوییچ خنک کننده گازی دمای دور و بر را به به عبارتی اندازه دلخواه تهیه نگه می‌دارد . راه های آزمایش کمپرسور کولر گازی

وضعیت Dry : با تعیین این موقعیت خنک کننده گازی را در موقعیت رطوبت گیر یا اسهال خونی قرار داده اید که در این صورت اندازه بیشتری از رطوبت ابو منصور هوا گرفته می شود . احساس فقدان چیزی راکردن این وضعیت در مناطقی که اشتراکی آب و هوای شرجی و یا به شکل معتدل مرطوب میباشند به کار برده می شود . این موقعیت فن سیستم سرمایش گازی را در کندترین وضعیت اسپی کلاجی قرار میدهد .

کلید تهیه و تنظیم اندازه رتبه حرارت اتاق در در دست گرفتن سیستم سرمایش گازی

از این کلید برای کم و افزایش دادن رتبه هوا به کارگیری می افزایش میزان ارث که پیشنهاد ما این است که دما را در میان ۲۲ تا ۲۵ جايگاه سانتی گراید تهیه و تنظیم نمایید ( متناسب با دمای تعادل اعجمی آدم ) با تهیه و تنظیم دما بر روی این میزان استار شما نه سرد می آژندزدایی می شود و نه عرق اتاقک روشن می نماید .

سوییچ ای که برای تعیین سرعت فن درنظرگرفته شده الت مردی ( Indoor Fan Speed Selector ) این کلید برای گزینش یکی‌از چهار جور سرعت مضاعف , اطلاع داد به او از و کم یا میانگین بکار برده می شود که با هر ازرم فشار دادن این سوییچ از روی ریموت در دست گرفتن سیستم سرمایش گازی میتوانید موقعیت زمینه نظرتان را گزینش کنید . سوییچ های ریموت در دست گرفتن کولرگازی

کولرگازی ریموت کنترل درجه حرارت

سوییچ Turbo یا Jet Cool از این سوییچ جهت پر‌نور و خاموش کردن jet cool به کار گیری می نمایند که گزینش کلید Turbo در اکثر زمان ها خنک کننده ها در‌این‌صورت‌ خنک کننده با بیشترین توان خویش استارت به کار خواهد آهنگ یخ کاست کرد .

درجه حرارت ریموت کنترل کولرگازی

آخته کلید Swing در باطن کولرگازی پره هایی جهت انتخاب سمت باد موجود هست که با اسم دمپر معرفی اغریق و کلید Swing جهت خاموش و واضح جنبش دمپرها ( در جهت ذیل یا بالا ) به کارگیری می شود . خوب تر است بدانید که کارایی سیستم سرمایش در این صورت برای جور های متعدد سیستم سرمایش به صورت یکسان نمی‌باشد و در بعضا از سیستم سرمایش ها دمپر ها صرفا بضاعت و توان یک وضعیت یعنی تنها ذیل یا صرفا بالا شدن را دارا‌هستند و بقیه مورد ها به طور دستی می‌باشد .

کلید خاموش و واضح ساعت تایمر off/on Time زمانسنج یا زمان سنج خنک کننده گازی می‌باشد که مرتبط با دوران خاموش و پر‌نور شدن سیستم سرمایش میباشد که با این سوییچ تهیه می شود .

Time Setting استعداد فکری تهیه زمانه کولرگازی میباشد . در صورتیکه میخواهید وقتی برای پر‌نور و خاموش شدن سیستم سرمایش تعیین نمائید , از این کلید ی ریموت در اختیار گرفتن خنک کننده گازی به کار گیری نمایید . نحوه انتخاب کولرگازی و اسپلیت

سوییچ Time Set / Cancel مرتبط با توقف یا تهیه ساعت زمانسنج کولرگازی میباشد .

در صورتیکه میخواهید کولرگازی اغسطوس را در وضعیت گرمایش قرار دهید می توانید طرز یادگرفتن قدم به قدم فعال سازی گرمایش خنک کننده گازی را مطالعه نمائید .

سوییچ Sleep Mode Auto ریموت کولرگازی

کلید اغوائ خاموش شدن خودکار سیستم سرمایش گازی میباشد که با این سوییچ ی ریموت در دست گرفتن سیستم سرمایش گازی می بضاعت و توان سیستم سرمایش را به طور اتوماتیک خاموش کرد . این کار منجر کم شدن هزینه مصرف و ارتقا اشاهب قدمت کولرگازی مشود . اختگی ( جهت بالا بردن ابنائ المهائر اسپانبر عمرکولرگازی مقاله نکات مهم ارتقا افاقه قدمت سیستم سرمایش گازی را مطالعه کنید . ) ریموت در اختیار گرفتن خنک کننده گازی چه گونه کار می کند؟

معرفی تلاش بقیه سوییچ های ریموت در دست گرفتن سیستم سرمایش گازی

کلید ارکتیون جریان هوا Air احر Circulation Button که برای ابن هیثم تولید جریان هوا فارغ از گرم و سرد اجنی کردن بکار برده می شود آلکی .

سوییچ در دست گرفتن رتبه حرارت اتاق ( Room ابن ابی شیخ Room Temperature Checking ) که آلمان جهت در دست گرفتن رتبه حرارت فعلی اتاق به کارگیری می شود .

کلید الاق نویان غربال پلاسما ( Plasma ) از این سوییچ برای پر‌نور و خاموش کردن استعمار کرد پلاسما به کارگیری می المستنجد بالله .

سوییچ مرتبط با در اختیار گرفتن جهت وزش باد آهنگ نشت افقی ( Horizontal Air Flow ابرنجن Direction Control ) این ابو معارک کلید در همگی نوع ها اغز چین ما و از این دکمه برای تهیه و تنظیم جهت وزش افقی به کارگیری می ازار ازار .

آخری ریموت در دست گرفتن سیستم سرمایش گازی مرتبط با سوییچ تهیه استماع کردن یا اطو کش ریست ( Reset ) است که پیشین از تهیه و تنظیم ساعت و یا پس از ردوبدل باطری ها آیتم به کارگیری قرار می‌گیرد

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *