آموزش کار با فنر لوله بازکنی برای رفع گرفتگی لوله های فاضلاب و چاه

مردم دنبال روشی تضمینی برای گشودن لوله فاضلاب خونه شون هستن . لوله بازکنی پیروزی شرق شبانه روزی

فنر لوله بازکنی

مردم دنبال روشی تضمینی برای گشودن لوله فاضلاب خونه شون هستن . از بین روش های لوله بازکنی , فنر لوله بازکنی روشی مرسوم برای باز کردن لوله فاضلاب است که درین مقاله قصد داریم فنر لوله بازکنی رو بشناسیم و روش استفاده از اون رو توضیح بدیم .

 رفع گرفتگی لوله‌

در حال حاضر ۲ نوع فنر لوله بازکنی داریم :

فنر لوله بازکنی دستی
دستگاه لوله بازکنی
فنر لوله بازکنی دستیفنر لوله بازکنی دستی
در بین روش های گشودن لوله فاضلاب , فنر لوله بازکنی رایج تر میباشد , دلیلش نیز این میتونه باشه که فنر توان متعددی در باز کردن لوله فاضلاب و لایروبی ( پس از باز کردن گرفتگی ) داره .

ویژگی های فنر لوله بازکنی

نوک فنر نسبتاً ۱۰۰ سانتی متره و از مال فولاد مقاوم درست شده , قسمت نخستین پیچ های مخروطی در فنر سبب ساز تکان دادن مواد مازاد میشه . پایه کار فنر لوله بازکنی جنبش دادن مواد مازاد به درون چاه سرویس بهداشتی است . برای باز کردن لوله فاضلاب توالت ایرانی و فرنگی بیشتر از فنر لوله بازکنی به کار گیری میشه , که ولی پیشنهاد میشه در امر سرویس بهداشتی های خارجی از دستگاه تراکم هوا به کار گیری بشه , زیرا که نوک فنر لوله بازکنی تیز بوده و ممکنه به جداره توالت فرنگی آسیب بزنه . در استفاده از روش لوله بازکنی علاوه بر باز شدن گرفتگی لوله , انواع لایه های چربی و مو و مواد زائد نیز از دیواره های لوله جدا بشه .

روش کار با فنر لوله بازکنی

برای اینکار می بایست از دستکش مطلوب استفاده کرد به اینصورت که نوک فنر رو باطن لوله فاضلاب میذاریم و به آرامی به درون لوله تکان میدیم تا جایی که به بازدارنده برسه و نتونیم فنر رو جنبش بدیم . در بخش های زانو و اتصالات بایستی جنبش دادن فنر رو با اعتنا بیشتری انجام بدیم و موقعی که مطمئن شدیم نوک فنر به محل گرفتگی رسیده , استارت به چرخوندن انتهای فنر می‌کنیم . نوک فنر دارنده امکان ارتجاعی بالایی است بصورتی که بدور مواد مازاد درون لوله میپیچه . اگه فنر رو خارج بیاریم می بینیم مواد مازاد که باعث گرفتگی لوله شده بودن , با فنر خارج اومدن و گرفتگی گشوده شده . همینطور میتونیم برای سرعت بیشتر انتهای فنر رو به دریل وصل کنیم , چرخش پر سرعت فنر قابلیت و امکان زخم دیدن رو دوچندان میکنه که در‌این حالت می بایست نکات ایمنی رو رعایت کنیم یا این که کار رو به اشخاص فنی کار لوله بازکن بسپاریم .

دستگاه لوله بازکنی

با اومدن دستگاه لوله بازکنی , باز کردن گرفتگی های لوله راحت تر و پر سرعت تر شد . دستگاه لوله گشوده کنی از فنر و موتور ساخته شده که موتور نیروی اضطراری برای چرخش و تکان فنر تولید میکنه و فنر نیروی حتمی برای مفتوح کردن گرفتگی ها رو وارد میکنه .

ویژگی های دستگاه لوله گشوده کن

امکان حمل و کوچک بودن
قابلیت استعمال از برق شهری
بازکننده گرفتگی های شدید
داشتن سرفنرهای گوناگون
مجهز بودن به فنر بلند برای رفع گرفتگی لوله‌های طولانی
داشتن محیط توده کننده فنر
سرعت کار در لوله بازکنی
مطلوب برای اشخاص فنی در موضوع لوله بازکنی لوله بازکنی در دستگردی تهران شبانه روزی

روش کار با دستگاه لوله بازکنی

بعد از این که مطمئن شدیم دستگاه به برق شهری وصل شده‌است , سرفنر مورد نیاز رو به راز فنر دستگاه لوله بازکنی وصل می کنیم و آروم سرفنر رو درون لوله فاضلاب می کنیم تا به بازدارنده برسه . هم اکنون کلید روشن دستگاه لوله بازکنی رو فشار میدیم تا دستگاه روشن بشه ; درحال حاضر فنر باطن لوله , گرفتگی رو گشوده میکنه . درحال حاضر بایستی به آرومی فنر دستگاه رو به داخل لوله فاضلاب تکان به‌این . با زدن کلید چپ گرد و راست گرد نیز میتونین تاثیر دستگاه رو بیشتر کنین . پس از باز شدن لوله , فنر رو از باطن لوله خارج میاریم و یه خرده آب توی لوله میریزیم تا مواد مازاد به درون چاه جنبش کنن و باعث گرفتگی مجددا نشن .

یکسری اصل اساسی در استفاده از محلول های لوله بازکنی

ممکن است شما هم در منزلتان با ایراد گرفتگی سینک ظرفشویی , چاه دستشویی و . . مواجه باشید . یکی اتفاقات ناراحت کننده که ماحصل عدم داده ها کافی و یا این که آسوده انگاری در‌پی مصرف بازکننده های فاضلاب صورت میدهد پیدایش سوختگی در حوزه‌ صورت , دیده , دست و . می‌باشد . این مواد که مقادیر جزئی آن‌ هم در صورت تماس با تراز پوست می تواند ساخت سوختگی‌های سکو ۳ و برخی سکو ۴ نماید ( قویترین دسته سوختگی‌ها می‌باشند ) به فراوانی در داروخانه ها , سوپر مارکت ها و . . یافت می شود .

متأسفانه مواقعی مشاهده شده است که کودک این اسیدها را تحت عنوان مواد نوشیدنی مصرف نموده و مبتلا بیماری های شدید جسمی شده‌ است و یا این که در طول ریختن این گونه از تولیدها به داخل سینک , سرویس بهداشتی و . . , بدلیل عدم رعایت نکات ایمنی , ترشحات بازگشتی سبب ساز ساخت آسیب در صورت , دیده و دست شده است .

 رفع گرفتگی لوله‌

اقدامات فوری :

براین اساس خانواده ها بایستی اعتنا نمایند که‌این مواد را در دست کودک ها قرار ندهند و در شرایطی که این مواد روی پوست ریخته شود پیش از مراجعه به پزشک معالج بایستی در کسری از دقیقه یعنی ۳ – ۴ ثانیه نخستین حیطه متبوع پوست را با آب شستشو دهند یعنی عضو متبوع را دستکم ۱۵ تا نیم ساعت و چه بسا ۴۵ دقیقه در جریان و سیلاب آب قرار دهند چون ثابت شده‌است که تاثیر متعددی در کاهش زخم داراست و اذن نمی‌دهد که‌این مواد به بخش‌های پایین‌تر تن منتقل نشود .

این درحالی است که در شرایطی که مواد شیمیایی خواص قلیایی داشته باشند از شدت سوزانندگی و نفوذ بیشتری از اسید برخوارد می‌باشند که دراین باره پیشنهاد بر این است یک ساعت عضو مذکور را در معرض آب روان قرار دهند و فراموش نگردد که آب راکد سفارش نمیشود به این دلیل که منجر انتقال این مواد شیمیایی به بخش ها دیگر پوست تن که مشغول نشده است شود . خدمات تعمیر و نصب توالت فرنگی بلوار فردوسی مشهد فوری

خواهشمند است در صورت خرید و تصمیم جهت استفاده از لوله بازکن ها , نکات نوشته شده در بروشور این تولید ها را به توجه مطالعه فرمائید و با توجه به آن نکات از تولید و پیدایش اتفاق برای خویش و اطرافیانتان خودداری بعمل آورید .

دانلود نسخه پی دی اف - Download PDF Version

منابع مفید:
سیفون توالت

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *