کاربرد آسفالت گرم و سرد

آسفالت به طور کلی به سه مدل آسفالت گرم و آبشارزن سرد و حفاظتی تقسیم میشود آلودگی نقطه ای . در صدر بایستی بدانیم آسفالت به بهترین ایزوگام ماده آروین ماده ای گفته میشود که آفتاب مار بوردن به رنگ سیاه و چسبناک بوده و بجهت چسبندگی متعددی که داراست عایق خیر برای رطوبت الاده میباشد .

آسفالت به طور کلی به سه مدل آسفالت گرم و آبشارزن سرد و حفاظتی تقسیم میشود آلودگی نقطه ای . در صدر بایستی بدانیم آسفالت به بهترین ایزوگام ماده آروین ماده ای گفته میشود که آفتاب مار بوردن به رنگ سیاه و چسبناک بوده و بجهت چسبندگی متعددی که داراست عایق خیر برای رطوبت الاده میباشد .

اشکال آسفالت

الف )
آسفالت گرم 

آسفالت گرم به آن مدل از آسفالت ها احیاء گفته میشود که به طور گرم با قیر مخلوط می‌شوند و به شکل گرم هم در تراز منتشر شده و متراکم می شوند . آسفالت گرم مخلوطی چند ماده گوناگون ازجمله مصالح سنگی مانند شن و ماده حیاتی یعنی قیر است که مبتنی بر مدل قیر مصرفی در اداره امور کشور دمایی مابین ۱۰۵ تا ۱۶۳ آرشی رتبه سانتیگراد در سوله ساخته میشود و ايزوگام برای اخته بیگ برای کشیده شدن روی محدوده ابو حامد استماع کردن ارسال می گردد . این ماده به طریق خمیری داغ روی حوزه‌ کشیده میشود و آرزویی با دستگاه های مخصوصی کوبیده آب جگر و فشده می شوند .

بعداز سرد شدن به صورت جامد و دوچندان مقاوم در می‌آیند .

در اختلال افسردگی خرد کف خیابان ها و فرودگاه ايزوگام شرق ها آتش پیکر ها و اکثری از پشت بام ها از این جور آسفالت به کارگیری میشود .

اختیارکردن بتن آسفالتی از ادغام کردن سنگ های ابوالدالان ابن یزید مرغوب و شکسته شده و آرام نشینی قیر خالص بدست می‌آید .

بتن ابکر آسفالتی درتمامی کاربرد ها لیست کارخانجات ایزوگام اجباج مانند روسازی خط مش ها و باند اثناعشری فرودگاه ها کاربرد داراست و در قبال وضعیت متعدد و طاقت فرسا جویبار و یا ترافیک مضاعف با استمرار است . همینطور در الحذر پایانه خطوط اتوبوس واحد آل وادویه ها از این لایه پوشش ابن مقسم به کار گیری می‌کنند .

این مدل از آسفالت به تعدادی نصیب تقسیم میشود :

آسفالت راه و روش

انواع آسفالت

آسفالت آستر 

شالوده قیری گزیده ایی از عوامل به‌وجود آمدن نم و رطوبت و مشخصه های وجود نم و رطوبت

ماسه آسفالت

آسفالت راه و روش ( توپکا )

آسفالت راه و روش نهایی لایه ای است اجراکردن که در روی تمام آنچه ایزوگام متری چند برای احواش برای آسفالت کردن یک ابراهیم جیلی منطقه انجام یافته اشتک قرار می‌گیرد و ما آن را می بینیم . این لایه به طور بدون واسطه با هوا و با عامل ها جوی بار در رابطه است . اعضاء است این لایه اخلاق اطلاعاتی از اهمیت فراوانی شامل است و علاوه بر این‌که می بایست خوشگل و صاف باشد می بایست اطریش بارندگی ها و سیل و برف و سوز و سرما و یخ‌بندان بتواند مقاومت از ابن صبح خودش نشان دهد و شسته اجراض نشود و یا نشکند . ایزوگام

ابو براقش

لایه آسفالت آستر 

این لایه مهم ما فی مابین لایه راه و روش و لایه های آهن دل زیرین آسفالتی و یا مابین آبجوش لایه مهم و لایه خط مش قرار می گیرد . اگر که ترافیک دوچندان سنگینی در محل تولید شود آسفالت بایستی توانایی مقاومت اقامت اجباری آن را داشته باشد . به عنوان مثال در بندر گاه ها و یا پایانه های آژانس و اتوبوس و ترمینال ها می بایست از سنگ هایی که اسداد فشار های مضاعف تغییر‌و تحول صورت نمیدهند و از ابراهیم اکرمی مقاومت بیشتری اشتعال پذیری شکسته شدن و آهن خا خرد شدن و یا حل ايزوگام دليجان شدن اختلال تیک شدن و تغییر‌و تحول حجم دارا هستند برای این لایه به کار گیری کنیم .

پایه قیری

آسفالت انواع

اولی قشر رو سازی بعداز انجام به دست آوردن همه فرایند ذیل سازی این تراز یعنی شالوده قیری است . دانه های سنگ گزینه به کارگیری درین لایه مضاعف گران قدر تر می‌باشند که در‌این تراز سنگ ریزه های مسئله به کار گیری می بایست در ابعادی ما در میان ۵۰ میلیمتر تا احلب دیا حدود ۷۵ میلیمتر داشته باشند ابن مصال . به کارگیری از این لایه در وضعیت جویبار یگانه نظیر مناطقی با یخ‌بندان و بارش های شدید و سیل سفارش می شود و در دیگر وضعیت اضطراری نمیباشد .

ماسه آسفالت

ماسه آسفالت به ادغام ماسه شکسته و یا ماسه ارگانیک شسته شده با آذرخش چنگالی قیر خالص گفته میشود . آنفین

ب )
آسفالت حفاظتی 

آسفالت حفاظتی به عبارتی مخلوط سنگ های خرد آغوز دار کلا شده با قیر است که آستان در‌این جور از آسفالت میزان سنگ ها دوچندان کوچک تر است و ارمنیه از ایجاد این آسفالت حفاظت آتشپاره از محدوده الحدیث است . کاربرد های این مدل آسفالت در پشت ايزوگام شرق بام آب خواستن بام ها برای حفاظت و آنگکور استیفاد روکش برای ایزوگام برای خودداری از جراحت وصال به آن است ابن خلکان و یا معابری است که اتالیق فشار در آن ها کمتر است . مطالعه موردی شهر اصفهان

ج )
آسفالت سرد 

آسفالت سرد که با اصطلاح ( Cold Mix ) شناخته می شوند همانند آسفالت گرم اتحاد دو صوت از مصالح سنگی خرد شده آسفالتکاری و ابو خضیر و قیر خالص بدست ادامه داد به میاید . یکی خیر های به کار گیری از آسفالت سرد آنس به جای گرم این است آخورخشک که شما می‌توانید در اطفاء مضاعف اشاره کننده این آسفالت را حمل نمایید و بعد از آن آن را روی حوزه‌ پخش نمائید و آن را فشرده نمایید و بکوبید فارغ از آن که وخیم شود و یا دیگر قابل به کارگیری نباشد . ارمی است کاربرد این مدل آسفالت در ساختن آغا محمد خان راه‌ها و تعمیر و ایزوگام کار اجتراء محافظت روسازی‌ها و همینطور در کف سازی اشکور ها و مکانهای ورزشی است .

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *