استفاده از کولر آبی یا استفاده از کولر گازی

به کارگیری از کولر آبی رنگ یا این که به کارگیری از کولر گازی
کدامیک با به صرفه تراست ؟با گرم شدن هوا و فرا وصال فصل تابستان اکثری از ما به سراغ کولرهای آبی رنگ میرویم تا با به کارگیری از آن ها تحمل این فصل از سال برای مان راحت خیس شود . ولی با اعتنا به چالش بی آبی که با آن مواجه هستیم و مشکلات این مدل وسایل خنک کننده , ممکن است طی سالهای اخیر به کارگیری از آن ها دیگر همانند پیشین منطقی و مقرون به صرفه نباشد .

سرویس کولر آبی

گرمای هوا و استفاده از کولر

در همین راستا دفتر کار رابطه ها همگانی ال جی در تهران بیانیه خبری را برای دیجیاتو ارسال نموده که به قیاس کولرهای گازی و آبی رنگ با یکدیگر پرداخته و مزایا و معایب هر کدام را ابلاغ میکند . پیرو ی مقاله از شما دعوت به فعالیت میاوریم تا این بیانیه را مطالعه و در این باره تدبیر بیشتری کسب نمایید .

امروزه در شهرهای پهناور به جهت حالت محیطی و صنعتی شدن گرمای هوا رو به ارتقا است . این قضیه باعث شده تا کولرهای آبی رنگ دیگر همچون پیشین پاسخگوی نیاز مصرف‌کنندگان نباشد . سرویسکار کولر گازی مشهد

کولرهای آبی رنگ به جهت خنک کردن محفظه از روش ارتقا مرحله رطوبت , صرفا امکان به کارگیری در بخش ها کم آب را دارا هستند . افزون بر این , محدودیت خنک‌سازی محفظه نقص‌ دیگر این مدل کولرهاست و این بدان معناست که حتی‌در هوای کم آب هنگامی که دمای هوا خیلی بالا برود کولر آبی رنگ بضاعت خنک کردن محفظه تا دمای آسایش را نخواهد داشت .

طبق پیش‌بینی‌ها متأسفانه عمده شهرهای مملکت ما در ۱۰ الی ۲۰ سال آتی در گیر چالش شدید آب خواهند شد . مسلماً این چالش یکی‌از سخت‌ترین دوران‌های معاش در‌این مملکت را رقم خواهد زد چون خیر صرفا هزینه تصفیه و انتقال آب مضاعف گزاف است , بلکه بخش ها مرکزی جمهوری اسلامی ایران از هر طرف با منابع آب مسافت متعددی دارا هستند .

کولر ابی یا گازی

کولر های ابی و مقدار مصرف انرژی و مشکلات ان

هر کولر آبی رنگ بسته به گنجایش آن به صورت میانگین فی مابین ۳۰ تا ۴۵ لیتر آب در ساعت مصرف میکند ( یعنی در شبانه‌روز کمی تقریباً مساوی ۷۰۰ لیتر ) . به بیانی بی آلایش , واحدی مسکونی با مساحت ۱۵۰ تا ۱۷۰ متر با کولر ۷۰۰۰ CFM تقریباً ۸۰۰ لیتر آب را در طی شبانه‌روز تبخیر میکند .

آموزش آسان نصب و جابه جایی کولر گازی برای همه بصورت تصویری

میانگین مصرف برق یک کولر آبی رنگ بسته به گنجایش آن حدود ۵۰۰ تا ۹۰۰ وات ساعت است . از طرفی کولر گازی ۲۴۰۰۰ بی تی یو با کلاس مصرف +A که می‌تواند یک تالار ۷۵ متری واحد مسکونی را کاملاً خنک نماید , در وضعیت بیشینه حدود ۲۰۰۰ وات برق مصرف میکند و در ساعت ها خنکتر , این میزان تا حدود ۳۰۰ وات کاهش پیدا میکند .

می بایست در حیث داشت در به کارگیری از کولر آبی رنگ برای یک واحد مسکونی یا این که اداری که دارنده قسمت های متفاوتی برای تهویه است , هیچ کنترلی در مشت مصرف‌کننده وجود ندارد که کدام بخش از محیط خنک شود در حالی که در به کارگیری از کولر گازی درصورتی که در حالت استاندارد مصرف شود و برای هر محیط که نیاز به تهویه دارااست روزنه قطع در حیث گرفته شود , شما میتوانید هر قسمت را قطع از دیگر فضاها خنک کنید . براین اساس , مقدار برق مصرفی کولر گازی به جهت وجود این بضاعت مضاعف مطلوب و سنجیده خواهد بود . لازم به ذکر است در شکل تعیین کولر گازی با گنجایش مطلوب با محیط و افتتاح درست از آن , اندازه برق مصرفی از کولر آبی رنگ کمتر خواهد بود‌ .

اما میزان انرژی مصرفی در کولرهای گازی تابع عامل ها مختلفی است که می‌توان به محل نصب , خدمت و مراقبت مطلوب و تناسب گنجایش برودتی کولر با فضای موضوع به کارگیری ( از حیث مساحت , دما و رطوبت ) اشاره کرد .

یکی از دیگر از ایرادات کولر آبی رنگ به کارگیری از هوای خارج برای خنک‌کردن میباشد . این هوا در عمده موردها آلودگی اکثری را با خویش به ملازم دارااست . اعم از این آلودگی‌ها می‌توان به اشکال ویروس‌ها , باکتری‌ها , ذرات آلرژی‌زا و اشکال آلودگی‌های هوا اشاره نمود . این قضیه اصلا در کولرهای گازی نیست . افزون بر آن عمده کولر گازی‌های جانور در بازار دارنده فیلتر‌های متعدد تصفیه هوا میباشند که تأثیر متعددی در شهرهای پهناور و کثیف خواهد داشت .

ضمنا یکی‌از دیگر از تفاوت‌های کلیدی کولرهای گازی و آبی رنگ کمبود ترموستات در سیستم کنترلی کولر آبی رنگ است . براین اساس این مدل کولرها حاذق به مدیر عصر پر‌نور بودن با اعتنا به دمای محفظه نیستند . همینطور , به جهت پر‌نور ماندن کولر در همه ساعت ها شب این قابلیت و امکان موجود است که باعث سرماخوردگی و بیماری اشخاص استفاده‌کننده از این مدل کولر شود .

کولر ابی یا گازی چرا کولر گازی اورلود می کند؟ دلیل آن چیست

استفاده از کولر های گازی و مزایای ان

بعضا موسسات , مرزهای استانداردهای متداول در میدان سیستم‌های تهویه مطبوع خانگی را در نوردیده‌اند و حال تحت عنوان پیشرو در بازار , با معرفی جدیدترین مدل‌های سیستم‌های تهویه مطبوع خانگی , استانداردهایی تازه برای مصرف انرژی توصیف کرده‌اند .

فناوری نوآورانه منحصر Inverter V در کولرها به تنهایی اذن میدهد تا این دستگاه‌ها تا ۶۰ درصد کاهش مصرف انرژی داشته باشند . , امکان کپی هوشمند ( Smart Scan ) با به کارگیری از فناوری حسگر هوشمند ( Intelligent Sensor ) برای محاسبه بر جنبش و کار یوزرها تهویه مطبوع , مصرف انرژی را تا ۱۳ درصد دیگر کاهش میدهد . هنگامی که کپی هوشمند تشخیص دهد که اتاق خالی است , به طور مداد خروجی خنک‌کننده را کاهش میدهد و اذن میدهد دمای داخلی در هر ۲۰ دقیقه یک جايگاه سلسیوس ارتقا پیدا نماید و این ارتقا دما تا دمای ۲۸ جايگاه سلسیوس ادامه خواهد داشت تا هرچه عمده در مصرف انژی کاهش تولید شود .

به مراد امداد به سالم مصرف‌کنندگان و خانواده آن ها , کولرهای گازی ال‌جی نهایی فناوری تطهیر هوای کمپانی ال‌جی را به سرویس گرفته است . Plasmaster Ionizer Plus با ساخت سه میلیون یون پلاسمستر و تولید یونهای مثبت و منفی منجر استریلیزه کردن محفظه تا ۹/۹۹ درصد و همینطور بوزدایی از منزل می شود و به صورت مؤثر ماندگاری بوهای نامطبوع را کاهش میدهد . غربال Multi Protection که با فناوری ۳M تجهیز شده‌است با به کارگیری از بارهای الکتروستاتیکی مواد حساسیت‌زای آویزان در هوا و ویروس‌ها را تا ۹/۹۹ درصد ظرف ۱۰ تا ۱۵ دقیقه نابود میکند .

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *