انواع روش های رفع گرفتگی توالت فرنگی با دستمال کاغذی

گاهی اوقات با ورود کوچک ترین وسایل، توالت دچار گرفتگی می شود، شکستن وسایل مختلف و یا حتی وجود یک بچه کم سن باعث وقوع این اتفاق می گردد.
گاهی پیش می آید بچه های کوچک و یا حتی افراد بزرگ سال، پس از استفاده از دستمال توالت به صورت اتفاقی و یا عمدی دستمال کاغذی را درون چاه توالت بیندازند.

ممکن است در ابتدا فکر کنید دستمال کاغذی به راحتی جذب مواد چاه شده و مشکلی به وجود نمی آورد، اما باید بدانید یکی از شایع ترین دلایل گرفتگی توالت های فرنگی و یا ایرانی ورود دستمال درون لوله آنهاست.
شما می توانید در خانه به راحتی به رفع گرفتگی توالت فرنگی با دستمال کاغذی بپردازید، کافیست تا پایان این نوشته ما را همراهی نمایید.

را ههای رفع گرفتگی توالت فرنگی با دستمال کاغذی

عده ای فکر می کنند که دستمال کاغذی، قابلیت جذب آب را دارد و در صورت ورود به چاه به راحتی در آن حل شده و هیچ مشکلی را ایجاد نمی کند؛ به همین دلیل نسبت به این اتفاق بی توجه اند. اما باید بدانند در اکثر شرایط یکی از دلایل شایع گرفتگی های توالت منازل، ورود دستمال به چاه توالت می باشد.
در مرحله اول بهتر است به امتحان روش های خانگی لوله بازکنی بپردازید، اما اگر به هر دلیلی نخواستید اینکار را انجام دهید بدانید که سایت لوله بازکنی برچسب همیشه آماده کمک رسانی به شما می باشد، تنها کافیست با مراجعه به این سایت و با انتخاب محل سکونت خود از بهترین خدمات با مناسب ترین قیمت بهره مند شوید.

با این تفاسیر باید همواره از این اتفاق جلوگیری کنید و به بچه های کوچک هم آموزش دهید، تا اینکار را انجام ندهند. اما در صورتی که این اتفاق افتاد و نمی خواستید از خدمات سایت های اینترنتی در جهت باز کردن گرفتگی توالت با دستمال کاغذی استفاده کنید، می توانید به راحتی خودتان آن را با روش هایی مانند استفاده از مواد شوینده و آب گرم، استفاده از تلمبه دستی، محلول جوش شیرین با نمک یا سرکه، استفاده از قلاب و یا فنر لوله بازکنی حل کنید.

اولین راه اثر بخش؛ استفاده از قلاب برای رفع گرفتگی

استفاده از قلاب برای رفع گرفتگی توالت فرنگی با دستمال کاغذی یک راه مناسب می باشد.
شما به راحتی می توانید قلاب مورد نیاز برای این کار را بسازید، تنها کافیست از یک میله آویز لباس استفاده کنید و خمیدگی انتهای آن را صاف کنید و به راحتی آن را به کار ببرید.
برای شروع کارتان ابتدا قلاب را وارد چاه کنید و تا جایی ادامه دهید که سر قلاب به دستمال کاغذی برخورد کند و سپس با چرخاندن آن گرفتگی ها را خرد کنید و قلاب را بیرون بکشید.

با این روش شما در یک زمان کم می توانید این مشکل را حل کنید، این روش هم برای توالت ایرانی و هم برای توالت فرنگی جواب گو است.

ترکیب مایعات شوینده؛ مؤثر در رفع گرفتگی توالت با دستمال کاغذی

با توجه به فرمول ساخت و شکل مواد شوینده با ورود آنها به چاه باعث میشوند، دستمال کاغذی سر خورده و راه لوله باز شود. البته این روش در صورت وجود هر نوع شیئی به چاه توالت جواب گو نمی باشد و در رفع گرفتگی توالت فرنگی با دستمال کاغذی بیشتر کاربرد دارد.
ابتدا مواد شوینده را درون چاه ریخته و پس از مدت تقریباً نیم ساعت، با ریختن آب جوش درون چاه توالت کار را به پایان برسانید.

فنر و تأثیر فوق العاده آن در باز کردن گرفتگی توالت با دستمال کاغذی

فنر لوله بازکنی یکی از ابزار هایی است که نه تنها در رفع گرفتگی توالت فرنگی با دستمال کاغذی، بلکه در صورت بروز گرفتگی با دلایل متفاوت دیگر نیز بسیار اثربخش می باشد و می تواند در یک مدت زمان تقریباً کم، نتیجه بسیار تضمینی به شما ارائه دهد و همیشه توسط لوله باز کن های حرفه ای مورد استفاده قرار می گیرد.

کلیه روش های نامبرده شده، نتیجه بخش می باشند. اما اگر تاثیری نداشتند و یا شما نخواستید خودتان اینکار را انجام دهید، فراموش نکنید که سایت برچسب در سراسر تهران در کمتر از ۳۰ دقیقه و با یک تماس در محل مورد نظر حاضر شده و مشکل گرفتگی توالت فرنگی شما را برطرف می نماید. برای دریافت خدمات لوله بازکنی در غرب تهران از طریق همین صفحه و با کلیک بر روی لینک مورد نظر، می توانید اقدام نمایید و فوراً با لوله بازکن های مجرب برچسب تماس بگیرید.

با گذشت زمان دستمال کاغذی منجر به ایجاد رسوب شدید می شود و مشکلات زیادی به وجود می آورد. در صورت استفاده از فنر لوله بازکنی جهت رفع گرفتگی توالت فرنگی با دستمال کاغذی سر آن را درون لوله ببرید، سپس با برخورد به عامل گرفتگی دسته آن را فشار دهید تا گرفتگی را از بین ببرد.

نکته! اگر دستمال کاغذی را به اشتباه یا از روی خجالت داخل چاه دستشویی انداختید و نمی خواهید گرفتگی توالت با دستمال کاغذی پیش بیاید، حتما چند لیتر آب با استفاده از فلاش تانک یا آفتابه، داخل چاه فاضلاب بریزید تا دستمال کاغذی از سیفون عبور کرده گرفتگی پیش نیاید.

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *