آموزش و راهنمای خدمات نصب , تعمیر و رفع گرفتگی توالت فرنگی

نشت اب توالت فرنگی موجب اسیب رساندن و در غایت تخریب فضای اطراف چاه سرویس بهداشتی خواهد شد . نم زدن آب در نزدیکی سرویس بهداشتی سوای تعمیرات قابلیت و امکان پذیر نخواهد بود .

نشتی توالت فرنگی

نشت اب توالت فرنگی موجب اسیب رساندن و در غایت تخریب فضای اطراف چاه سرویس بهداشتی خواهد شد . نم زدن آب در نزدیکی سرویس بهداشتی سوای تعمیرات قابلیت و امکان پذیر نخواهد بود . گذشته از آنکه به تعمیرات فضای اطراف توالت فرنگی بپردازید می بایست علت نشتی در حوالی چاه توالت فرنگی مشخص و معلوم شده و بعداز رفع نقص‌ به تعمیر توالت فرنگی بپردازید .

نشانه های نشتی توالت فرنگی :

اعم از آرم های نشتی در دستشویی خارجی مشتمل بر نشر بوی بد در دستشویی و چه بسا خانه , دیدن نم در فضای داخلی سرویس بهداشتی , نشت اب از چاه دستشویی , بیشتر شدن حشره‌ها در دستشویی می‌باشد . با دیدن هر یک از این علائم خوب تر است هر چه سریعتر مبادرت به تعمیر دستشویی خارجی خویش فرمائید . مشاوره با یک کارشناس امری دارای اهمیت و واجب میباشد چون در‌صورتی‌که علت پیدایش مشکل نشتی توالت فرنگی به صحت برطرف نشود بعد از تعمیرات مجدد شاهد نشتی دستشویی خارجی خواهید بود .

عوامل ایجاد نشتی توالت فرنگی :

اعم از مواقعی که باعث پیدایش نشتی در سرویس بهداشتی خارجی میباشد بافت دیرین چاه در ساختمان های دیرین است . این چاها در سال های پیش فارغ از در حیث گرفته شدن اصول ماهر حفر چاه سازه گردیده اند و هم اکنون شمارا با خلل نشتی اب مواجه نموده اند .

بعضا اشخاص با وجود آنکه چاه خانه خویش را جدیدا تخلیه کرده اند باز هم از ایراد نشتیآب فاضلاب در منزلشان گلایه دارا هستند . در شرایطی‌که شما هم با این اختلال روبه رو میباشید راه حل ی کار شما تبدیل چاه کهنه به جدید خواهد بود . نصب و تعمیر شیرآلات منطقه تهران

ولی در شرایطی که برهه زمانی هاست که چاه فاضلاب خانه را تخلیه نکرده اید راه‌حل شما برای از دربین بردن علت نشتی توالت فرنگی تخلیه چاه است . در حالتی‌که کمپانی تخلیه چاه فاضلاب تشخیص اعطا کرد که چاه خانه شما دیرین و فرسوده است می‌توانید علاوه بر تخلیه چاه فاضلاب , تعمیرات چاه را هم در حق تقدم قرار دهید تا بعد از دوران کوتاهی مجدد با این اختلال مواجه نشوید .

رفع گرفتگی توالت فرنگی

تعمیر توالت فرنگی

با بکارگیری مجهزترین امکانات تخلیه چاه و لایروبی چاه فاضلاب , تعمیرات دستشویی خارجی و اهل ایران به طور به طور کامل مکانیزه , کمپانی سپهر خدمت به همراه مجموعه های خبره و کارشناس مهیا ی سرویس رسانی به بخش ها متعدد تهران و حومه هست .
توالت فرنگی در زمان زمان مبتلا فساد می شود و احتیاج به خدمت دارااست و پیشنهاد میشود رفع گونه های و خدمت سرویس بهداشتی خارجی حتما به وسیله کارشناس انجام شود تا مبتلا ضرر و زیان نشوید . بیشتر ترین فساد مرتبط با گرفتگی لوله سرویس بهداشتی خارجی است که در اثر افتادن شی ءها نظیر موبایل تلفن همراه , طلا و جواهرات و شی ءها قیمتی و دستمال کاغذی به درون خروجی هست .

از سایر اشکالات هم می شود به فعالیت نکردن درست سیفون اشاره نمود که منجر پخش شدن بوی نا مطبوع و همینطور عدم تخلیه درست سرویس بهداشتی خارجی می شود . از عوارض فساد سیفون سرویس بهداشتی خارجی می شود به مواقعی نظیر کم بودن حجم آب درون تانک خارجی , فساد فلوتر , فساد پمپ تخلیه , فساد پرکن و یا این که مشکلات پیچ ها و اتصالات داخلی است که معمولا در حین نصب رخداد می افتد .

گهگاه رخداد می افتد که آب درون سرویس بهداشتی با سرعت کم تخلیه می شود و فشار ضروری را ندارد , این نقص‌ اقلب مرتبط با شترگلو می شود که یا این که زاویه مطلوب را ندارد و یا این که به جهت محدودیت اطراف و تعیین آکس غیرمناسب از زانویی در اتصالات مصرف شده .

نشتی توالت فرنگی هم معمولا از اتصالات درونی واقعه می افتد و چه بسا احتمالا به دلیل فرسوده شدن اتصالات و لوله کشی باشد که در‌این‌صورت بایستی آنان را تعویض نمود .

در هر مورد عدم کار کرد درست دستشویی خارجی شما هر علتی داشته باشد کارشناسان لوله بازکنی تهران می‌توانند آن را در کوتاه ترین زمان تشخیص دهند و جهت رفع آن مبادرت نمایند . پس با دفترها ما در ناحیه خودتان تماس حاصل نمایید و با خیال و خاطر راحت از سرویس ها سرویس توالت فرنگی به کار گیری فرمائید . لوله بازکنی جوزستان شبانه روزی

لوله بازکنی و رفع گرفتگی توالت فرنگی

او‌لین مرحله و میشود اعلام‌کرد مهمترین سطح جهت باز کردن انسداد فرنگی تشخیص محل گرفتگی است

بخش نخستین : گرفتگی دستشویی خارجی در شتر گلویی خویش کاسه سرویس بهداشتی . در‌این‌صورت به هیچ وجه از فنر لوله بازکنی نباید به کارگیری کرد زیرا اولا موجب خراشیدگی لعاب باطن کاسه می گردد دوما در صورتی‌که یه خرده بدشانس باشیم بخش داخلی کاسه سرویس بهداشتی سکشته و کاسه وخیم خواهد شد . پس چه بایستی کرد ؟ صرفا شیوه ممکن ساخت فشار هوا یا این که آب است که به وسیله لوله بازکن انجام میشود . سرویسکار لوله بازکن با روش های گوناگون تولید تراکم هوا با به کار گیری از وسایلی نظیر تلمبه لوله بازکن , پمپ باد ویژه انجام می‌گیرد . لوله بازکنی خارجی

بخش دوم : گرفتگی پس از کاسه سرویس بهداشتی خارجی باشد یعنی در مسیر لوله کشی فاضلاب گیر رخداد بیفتد . این روش تخصصی خیس میشود زیرا در اینصورت می بایست کاسه از جای خویش برداشته شود و سپس مبادرت به رفع گرفتگی شود . درین مدل گرفتگی نیز میتوان از فنر لوله بازکنی به کارگیری کرد و نیز از پمپ های باد .

رفع گرفتگی توالت فرنگی

وجود جسم خارجی درون سیفون , رسوب گرفتگی لوله فاضلاب

سرویسکاران ما ابتدا با روش مکش مبادرت به گشودن کاسه می نمایند و در شرایطی‌که با این روش برنده به گشودن گرفتگی نشدن آن زمان با فنر های باریک و منحصر با احتیاط بسیار کاسه را فنر می زنند .

بعضا مواقع برای سرویسکاران ما اتفاق افتاده که روش مکش و فنر زنی مکش حتمی را برای کاسه ساخت نمی کند و پس از برداشتن کاسه شی بزرگی را از کاسه خارج کشیدن و خلل حل شد .

باز کردن گرفتگی توالت فرنگی شبانه روزی

تهیه و تنظیم سیفون ( فلاشتانک ) کاسه سرویس بهداشتی می‌تواند تا حد دوچندان متعددی از گرفتگی خودداری کند . در صورتیکه مخزن آب به حد کافی لبریز نگردد فشار حاصله از آب حین زدن سیفون قدرتمند به قبول نکردن و بردن تفاله ها نخواهد بود و در صورتی‌که بیشتراز حد آب پر شود سرویس بهداشتی خارجی آب ساختمان را هدر داده و مصرف آب ساختمان را بالا برده و سبب ساز لبریز شدن چاه فاضلاب خواهد بود . لوله بازکنی بلوار دریا تهران

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *