انواع فلاش تانک های ایران از جمله مدل ساحل طنابی باکیفیت بالا و داشتن عمر طولانی

از جمله تجهیزات لازم و ضروری در توالت خانه , محل کار یا مکان عمومی , فلاش تانک می باشد . یک فلاش تانک باید تخلیه مناسب , کیفیت بالا و عمر طولانی داشته باشد . فلاش تانک کشور‌ایران مدل ساحل طنابی یکی‌از محصولات روکار و با کیفیت این شرکت هست .

فلش تانک

فلش تانک ایران دارای ۳۰ سال تجربه در موضوع فلاش تانک در ایران مشغول به کار است . از این رو نیاز مشتری را در ارائه خدمات پس از فروش کاملا تامین نموده است .

پمپ این فلاش تانک ایران از نوع دریچه ای است . میزان تخلیه آب در هربار استفاده از فلاش تانک ۶ لیتر است . بعد ها این فلاش تانک ۳۰*۱۵*۴۴ سانتی متر است . لوله کش در خیابان لاله زار تهران شبانه روزی

طبقه بندی فلاش تانک ها

فلاش تانک ها به دو دوسته کلی توکار و روکار طبقه بندی می گردند . فلاش تانک های روکار فقط برای توالت های ایرانی مورد استفاده قرار می‌گیرند . فلاش تانک های توکار نیز برای توالت های ایرانی و نیز برای توالت های فرنگی وال هنگ استفاده می گردند . فلاش تانک توکار به واسطه دکمه به توالت ایرانی و به واسطه دکمه و استراکچر به توالت فرنگی وال هنگ متصل می شود . امروزه در ساختمان های لوکس و مدرن از فلاش تانک های توکار استفاده می شود . در مواردی که توالت دارای فضای کوچکی می‌باشد نیز از فلاش تانک توکار یا فلاش تانک روکار اسلیم استفاده می شود . فلاش تانک های روکار در انواع طنابی , دکمه ای و دکمه ای – طنابی تولید میشوند .

محصولات فلاش تانک ایران از لحاظ کیفیت و کارایی عمر طولانی دارند . این محصولات با کیفیت دارای ۱۰ سال ضمانت و خدمات بعداز فروش این شرکت هستند .

انواع فلاش تانک لوله بازکنی میدان الغدیر

سرویس , نگهداری و عیب یابی فلاش تانک

تعمیرات و خدمات فنی , کاربردیهنوز دیدگاهی برای این نوشته وجود ندارد چاپ ایمیل
فلاش تانک از پرکاربردترین اجزای لوله کشی در ساختمان است . سرویس و عیب یابی فلاش تانک برای کارکرد درست و پیشگیری از مشکلات بعدی لازم است . مکانیزم به کاررفته در فلاش تانک از قطعات زیادی درست شده که قابل تعویض می باشند . لوله کش با تعمیر و یا این که تعویض قطعات فلاش تانک به ماندگاری و عملکرد صحیح آن برای استفاده مکرر کمک می کند .

فلاش تانک در توالت ساختمان های مسکونی به عنوان مخزن ذخیره آّب در سیستم لوله کشی خانگی و اداری وجود دارد . مخازن قدیمی آب سیفون بر روی دیوار نصب می‌شد و به راحتی قابل دسترس و سرویس بود . مکانیزم ذخیره آب در توالت های فرنگی به گونه ای است که مخزن در پایین نصب می شود و برای سرویس و عیب یابی فلاش تانک دسترسی ساده ای وجود دارد .

اساس کار سیفون توالت یا فلاش تانک به این صورت است که آب در مخزن نگهداری شده و به صورت یکباره آزادسازی می شود . فشار آب وارد شده موجب تمیز شدن لوله های فاضلاب مشغول می شود . بسیار دیده شده که در اثر استفاده مکرر از این سیستم , مشکلاتی در آبگیری و یا تخلیه آب به وجود آمده که لوله کش اقدام به تعمیر آن خواهد کرد . برخی از مشکلات رایج در سیستم لوله کشی فلاش تانک را در‌این مطلب بررسی میکنیم .

عیب یابی فلاش تانک | بیرون ریختن مداوم آب

فلاش تانک به منظور صرفه جویی در مصرف آب بهترین مکانیزم را دارااست . اتلاف آب با این روش به حداقل میرسد . درصورتی که که آب سرریز کرده و به طور دایم از مخزن بیرون بریزد باید هرچه سریع تر اقدام به تعمیر و اصلاح خرابی کرد . در هنگام سرریز آب از مخزن , اولین اقدام بستن شیر ورودی آب است . بعداز بستن کامل آب ورودی , مخزن را تخلیه فرمایید تا بتوانید آن را بررسی نمایید . اغلب موارد جدا شدن سیفون علت ریزش آب به بیرون است . واشر آب بندی را نیز بررسی فرمایید و در صورت لزوم واشر را تعویض نمایید .

انواع فلاش تانک

تعویض شیر خروجی – Flap Valve

هنگام تخلیه , آب به فشار و سرعت به فاضلاب می‌رود در شرایطی که سرعت آب تخلیه کاهش پیدا کرد باید مکانیزم تخلیه آب را بررسی فرمایید . خرابی دستگیره و دکمه تخلیه آب علت دارای اهمیت عدم تخلیه آب فلاش تانک میباشد . در‌صورتی‌که از صحت کارکرد این قسمت اطمینان دارید بایستی شیر خروج آب سیفون را تعویض کنید . برای تعمیر و عیب یابی فلاش تانک همیشه آب ورودی را قطع فرمائید . این کار با قرار دادن بازوی شناور در محل مخصوص امکان پذیر است .

سرویس شیر شناور

اگر شیر شناور خراب باشد و یا بازوی شناور در محل صحیح قرار نداشته باشد , به طور مداوم آب به داخل مخزن خواهد ریخت و با اتلاف آب زیادی در شبانه روز همراه است . اغلب با تنظیم بازوی شناور مشکل برطرف می شود . در صورت لزوم با تعویض شیر شناور از اتلاف آب جلوگیری کنید . با تعویض شیر شناور , مشکل پر کردن آهسته و یا لبریز صدای آب نیز حل خواهد شد . نشت یابی لوله قیطریه شمال تهران شبانه روزی

ساخت یک سیم اتصال نو برای اهرم

برای ریزش آب با فشار , اهرم سیفون نباید شناور باشد . در شرایطی‌که اهرم شناور است میتوانید اتصال اهرم در کف مخزن را بررسی نمائید و در صورت قطع شدن مجددا اتصال را برقرار فرمائید . با استعمال از یک قطعه سیم قطور هم میتوانید اتصال سابق را ترمیم فرمایید .

تعویض واشر پایه سیفون

ریزش مداوم آب درون تشتک با تعویض واشر در پایه سیفون برطرف خواهد شد . با استفاده از یک آچار بزرگ می‌توانید مهره ای که لوله سبفون را به نصیب زیرین مخزن متصل کرده باز نمایید . با بازکردن کردن این مهره , مقداری آب از مخزن بیرون می ریزد که طبیعی است . با جدا کردن بازوی سیفون , آن را از مخزن جدا نمایید و واشرهای قسمت زیر سیفون را با واشرهای سلامت و هم اندازه جایگزین کنید . سپس کل مکانیزم را ببندید .

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *