لزوم نصب باکس های حمل نخاله ساختمانی در سطح شهرها با توجه به توسعه شهرسازی

رییس سازمان سرویس ها شهری شهرداری اصفهان از نصب جعبه های حمل نخاله در مرحله شهر به طور مکانیزه خبر اعطا کرد و گفت : اجرای این طرح به محافظت زیبایی و تمیزکاری شهر و همینطور اعتنا بیشتر به مباحث ایمنی شهروندان یاری می نماید .

نصب باکس های حمل نخاله در شهر

رییس سازمان سرویس ها شهری شهرداری اصفهان از نصب جعبه های حمل نخاله در تراز شهر به طور مکانیزه خبر اعطا کرد و اظهار کرد : اجرای این طرح به نگهداری زیبایی و تمیز کاری شهر و همینطور اعتنا بیشتر به مباحث ایمنی شهروندان یاری می نماید .

غلامرضا ساکتی در گفتگو با ایمنا افزود : با انگیزه حفظ پاکیزگی شهر و ایمنی شهروندان , در تیم سرویس ها شهری برای جمع آوری نخاله های کمتر از حجم یک کامیون , اداره خدمات موتوری شهرداری اصفهان قراردادی با یک شرکت در قالب برگزاری مناقصه انعقاد کرده که بر پایه ی آن جعبه های حمل نخاله در تراز شهر به طور مکانیزه نصب می شود .

روزانه ۱۲۰۰ تن ضایعات ساختمانی در شهر اصفهان جمع آوری می شود

او ادامه بخشید : به مراد کار گسترده این موسسه , در بخشها مختلف شهری اعم از حیطه ۶ شهرداری اصفهان دفاتری فعال شده تا بعداز اعلام نیاز شهروندان جعبه های حمل نخاله به طور مکانیزه در نقاط درخواستی نصب شوند . قوانین و مقررات شهرداری در مورد حمل نخاله در تهران و حمل مصالح ساختمانی در تهران

رییس سازمان سرویس ها شهری شهرداری اصفهان تاکید کرد : این جعبه ها به طور مکانیزه جهت جمع آوری نخاله های عمرانی , خرد و فضای سبز و نیز برای شهروندان نصب می شود .

روزانه ۱۲۰۰ تن ضایعات ساختمانی در شهر اصفهان جمع آوری می شود

او اظهارکرد : روزانه ۱۲۰۰ تن ضایعات ساختمانی در شهر اصفهان جمع آوری می شود و شهرداری برای مراقبت پاکیزگی شهر و جابه جایی نخاله های ساختمانی امکانات ویژه ای در حیث گرفته است .

ساکتی با اشاره به این که جعبه های حمل نخاله از زمان نصب در محل درخواستی تا ۴۸ ساعت زمان برای لبریز سازی دارااست و جهت همیاری بیشتر با شهروندان تا ۳ روز نیز در محل درخواست شده باقی میماند , اظهار کرد : ظرفیت حمل نخاله این جعبه ها در حدود ۳ تن است و بی‌شک اجرای این طرح به نگهداری زیبایی و تمیز کاری شهر و همینطور اعتنا بیشتر به مباحث ایمنی شهروندان یاری می نماید .

روزانه ۱۲۰۰ تن ضایعات ساختمانی در شهر اصفهان جمع آوری می شود

او یادآور شد : این جعبه ها در کنار ساختمان هایی که تعمیرات دارا‌هستند یا این که در درحال حاضر ساخت و ساز می باشند , با رعایت موردها ایمنی و استانداردهای نظر شده در راهبرد ها نصب می شود . حمل نخاله

رییس سازمان سرویس ها شهری شهرداری اصفهان بابیان این‌که شهروندان هنگام ساخت و ساز یا این که انجام تعمیرات ساختمانی ملزم به استفاده از جعبه های حمل نخاله می باشند , اظهارکرد : در حالتی که از این باکس ها به کارگیری نشود از سمت شهرداری برخوردهای حتمی صورت میگیرد , چون طبق قانون شهروندانی که نخاله های ساختمانی را در محل های غیر مجاز تخلیه نمایند , با پیگرد رسمی و جریمه مواجه می‌شوند . فعال سازی سامانه مکانیزه جمع‌آوری و حمل نخاله ساختمانی در سطح شهر

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *