فرماندار تهران بیان کرد : پنج هزار کامیون ویژه حمل نخاله در تراز پایتخت موجود است که مبتنی بر برنامه سوقدهی خواهد شد . به نقل از ارتباط ها همگانی فرمانداری تهران , عیسی فرهادی در پایان نشست موقعیت حمل پسماندهای ساختمانی شهرتهران و سوقدهی آن اظهار داشت : درین نشست مقرر شد موقعیت این تعداد کامیون که درسطح بخش ها ۲۲ گانه شهرتهران فعال می باشند با تشکیل گردهمایی ای به طور اصولی سنجیده شود .
آنچه می خوانید:
فرمان دار تهران تصریح کرد : این نشست تا دوهفته آتی به مراد شرح وظیفههای دستگاه های متولی و هم قسمت های رسمی در مورد سوقدهی کامیون داران و پیمانکاران کامیون های ویژه حمل نخاله های ساختمانی تشکیل و تصمیمات حتمی گرفته می شود .
او اعلام کرد : درین نشست همینطور به مساله و مشکلات کامیون داران و جهت دهی آن ها درخصوص حالت بیشتر توشه نخاله های ساختمانی تصمیم گیری شود .
فرهادی افزود : این اضافه بار با اعتنا به گنجایش آسفالت شهری و توان استاندارد فنی کامیون ها اعم از ترمزها که موجب پیدایش خطراتی در مرحله رفت و آمد خیابان ها آن نیز به هنگام شب خواهد بود بر خلاف موردها رسمی است .
فرماندار تهران اعلام کرد : کامیون داران و پیمانکاران که رعایت حد تناژ استاندارد حمل نخاله های ساختمانی را نکنند برخورد رسمی صورت خواهد گرفت .
او افزود : درین نشست مقرر شد به توصیه نیروی انتظامی , باسکول هایی برای انتخاب وزن کامیون ها در مبادی خروجی شهر تهران تولید شود .
فرماندار تهران اظهارکرد : اداره محیط زیست راجع به نحوه دفن پسماندهای ساختمانی ارزیابی کافی و واجب را داشته باشد .
فرهادی افزود : مقررشد جايگاه بندی پیمانکاران ازطریق مدیر پسماند شهرداری تهران و اتحادیه صنفی ذیربط مبادرت و در نشست دو هفته آتی در گزارشی اعلام شود .
او با اشاره به این که تخلیه نخاله در کنار اتوبان ها , محل ورود و خروجی شهر تهران مشکلات متعددی ازجمله موجب پیدایش تصادفات و چه بسا مرگ و میر اشخاص شده اعلام کرد : با سوقدهی شرایط حمل نخاله های ساختمانی و پیمارانکاران , بخش اعظمی از این مشکلات در آتی نزدیک حل خواهد شد . مقایسه ی قیمت های حمل نخاله و تخلیه نخاله در سطح شهر تهران-تفاوت حمل با کامیون و نیسان
در نشست روز جاری نمایندگان دستگاههایی زیرا نیروی انتظامی , قضایی , رئیس پسماند شهرداری تهران , حفاظت محیط زیست , منابع ارگانیک , صنعت و معدن و اتحادیه های ذی ربط حضور داشتند .
آلودگی تهران با رفت وآمد شبانه ۱۰۰ هزار ماشین سنگین وزن ; شب های تهران در اختیار کامیون های حمل نخالهپرشین ماشین : براساس مطالعات انجام یافته حدود ۸۰ درصد آلودگیها در شهر تهران ناشی از خودروها و وسایل نقلیه همگانی است .
به نقل از پرشین اتومبیل به گزارش صمت , به این ترتیب بایستی منابع ایجاد آلودگی کنترل و مدیریت شوند . همواره در نصفه دوم سال بهدلیل وارونگی هوا , کلانشهرها روزهای آلودهای را تجربه مینمایند . براساس آمار , یکمیلیارد و ۴۰۰میلیون نفر در دنیا در معرض آلودگی هوا قرار دارا هستند و هر ساله ۳میلیون نفر در عالم جان خویش را بهدلیل دلایل بی واسطه یا این که غیرمستقیم آلودگی هوا از دست میدهند . آسیبهای ریوی ناشی از هوای کثیف , خطری است که از هر ۵ نفر , ۳ نفر با آن روبهرو می شوند ; علاوه بر اینها آلودگی هوا , تعطیلی مدرسهها و دانشکده , نابود شدن چرخه محیطزیست و . . . هم رهاورد این پدیده ناراحت کننده است . در همین قضیه با مسعود زندی , نائب رئیس راس ملی هوا و تغییرات اقلیم اداره حفاظت محیطزیست گفتوگو کرد . او معتقد است آنچه امروزه منجر نگرانی ما در تهران شده , رفت وآمد خودروهای فرسوده است .
مطالعات نشان می دهد سهم آلودگی هوا در بخشهای مختلف متفاوت است ; بهعنوان نمونه سهم منابع متحرک در ده سال ۷۰ خورشیدی بیشتراز ۷۰درصد بوده است . حال آنگاه یکسری ده سال هنوز وسایل حملونقل بیشترین سهم را در آلودگی هوا دارا هستند . این بخش سالهاست نقش مهمی در ارتقا آلایندهها داراست . منابع اثبات نظیر خانگی , تجاری و صنعتی سهم قابلتوجهی در ارتقاء این فرآیند دارا هستند . ما معتقدیم شهرها یک گنجایش اثبات زیستمحیطی داراهستند . در کلانشهرهایی مثل تهران منابع آلاینده بیش تر از گنجایش شهر است که سبب ساز شده دراین شهرها شاهد آلودگی هوا باشیم . این قضیه در فصلزمستان به دلیل سردی هوا بیشتر جلوه می کند و معاش شهروندان را تحتتاثیر قرار میدهد . به گونه ای که در شهر تهران ما ۱۰۰ روز را در سال با حالت ناسالم هوا سپری می کنیم . حمل نخاله
ساختوسازهای ساختمانهای بلند و شیوه قرارگیری آنها بر میزان آلودگی هوا تاثیر میگذارد . مسئله بلند مرتبهسازی سالهاست در میان شهرداری , اداره محیطزیست و دانشگاهها مورد دعوا بوده است . هوایی که ما تنفس میکنیم , در سطح های زیر جای دارد و برجسازی روی سطح های پایینی تاثیر میگذارد و منجر ساکن شدن و نماید شدن جریان باد شود . بلند مرتبهسازی می بایست با رئیس و بر طبق پژوهش صورت بپذیرد تا با مشکلاتی اینچنینی در هوای بسته شهر روبهرو نباشیم و محافظت جان شهروندان را با رعایت قانون ها در حق تقدم در اختیار بگذاریم . راه های گرفتن آسان و کم هزینه مجوز حمل پسماند های عمرانی و ساختمانی همه ی پیمان کاران
خودروهای متعددی در شهر تهران رفت وآمد دارا هستند که بیش ۳۰۰هزار اتومبیل از آنها سواری میباشند . شب هنگام هم بیش تر از ۱۰۰هزار ماشین سنگین وزن از شهر تهران عبور می کند . حدود ۶هزار اتوبوس در تهران کار میکنند که ۳هزار اتوبوس از این تعداد فرسوده میباشند . تعداد متعددی مینیبوس در تهران موجود هست که عمری بیش تر از ۳۰ و ۴۰سال قدمت داراهستند . خودروهایی که بعداز سال ۱۳۹۴ ساخت شدهاند بهدلیل اینکه استاندارد یورو۲ را رعایت کردهاند , آلودگی چندانی ندارند .
خدمات لوله بازکنی جنوب تهران در مناطق شوش، راه آهن، مولوی، دروازه غار و نازی آباد ارائه می شود. این…
زود پر شدن چاه فاضلاب با زندگی شهر نشینی و زیاد شدن جمعیت و روی آوردن مردم به شهرهای بزرگ مشکل…
امروزه در هر خانه ای یک توالت فرنگی لازم است بویژه برای خانم های باردار و افراد مسن که درد…
چسب لوله پلیکا یا به عبارتی چسب لوله فاضلاب ، همانطور که از اسم این چسب پیداست برای متصل کردن…
گاهی اوقات با ورود کوچک ترین وسایل، توالت دچار گرفتگی می شود، شکستن وسایل مختلف و یا حتی وجود یک…
نشتی لوله آب و فاضلاب در خانه ها مشکلی بسیار بزرگ است که به تاسیسات و زیربنای ساختمان صدمه وارد…