Categories: لوله بازکنیلوله کشی آب و نصب شیرآلات

انواع فلاش تانک های ایران از جمله مدل ساحل طنابی باکیفیت بالا و داشتن عمر طولانی

از جمله تجهیزات لازم و ضروری در توالت خانه , محل کار یا مکان عمومی , فلاش تانک می باشد . یک فلاش تانک باید تخلیه مناسب , کیفیت بالا و عمر طولانی داشته باشد . فلاش تانک کشور‌ایران مدل ساحل طنابی یکی‌از محصولات روکار و با کیفیت این شرکت هست .

فلش تانک

فلش تانک ایران دارای ۳۰ سال تجربه در موضوع فلاش تانک در ایران مشغول به کار است . از این رو نیاز مشتری را در ارائه خدمات پس از فروش کاملا تامین نموده است .

پمپ این فلاش تانک ایران از نوع دریچه ای است . میزان تخلیه آب در هربار استفاده از فلاش تانک ۶ لیتر است . بعد ها این فلاش تانک ۳۰*۱۵*۴۴ سانتی متر است . لوله کش در خیابان لاله زار تهران شبانه روزی

طبقه بندی فلاش تانک ها

فلاش تانک ها به دو دوسته کلی توکار و روکار طبقه بندی می گردند . فلاش تانک های روکار فقط برای توالت های ایرانی مورد استفاده قرار می‌گیرند . فلاش تانک های توکار نیز برای توالت های ایرانی و نیز برای توالت های فرنگی وال هنگ استفاده می گردند . فلاش تانک توکار به واسطه دکمه به توالت ایرانی و به واسطه دکمه و استراکچر به توالت فرنگی وال هنگ متصل می شود . امروزه در ساختمان های لوکس و مدرن از فلاش تانک های توکار استفاده می شود . در مواردی که توالت دارای فضای کوچکی می‌باشد نیز از فلاش تانک توکار یا فلاش تانک روکار اسلیم استفاده می شود . فلاش تانک های روکار در انواع طنابی , دکمه ای و دکمه ای – طنابی تولید میشوند .

محصولات فلاش تانک ایران از لحاظ کیفیت و کارایی عمر طولانی دارند . این محصولات با کیفیت دارای ۱۰ سال ضمانت و خدمات بعداز فروش این شرکت هستند .

لوله بازکنی میدان الغدیر

سرویس , نگهداری و عیب یابی فلاش تانک

تعمیرات و خدمات فنی , کاربردیهنوز دیدگاهی برای این نوشته وجود ندارد چاپ ایمیل
فلاش تانک از پرکاربردترین اجزای لوله کشی در ساختمان است . سرویس و عیب یابی فلاش تانک برای کارکرد درست و پیشگیری از مشکلات بعدی لازم است . مکانیزم به کاررفته در فلاش تانک از قطعات زیادی درست شده که قابل تعویض می باشند . لوله کش با تعمیر و یا این که تعویض قطعات فلاش تانک به ماندگاری و عملکرد صحیح آن برای استفاده مکرر کمک می کند .

فلاش تانک در توالت ساختمان های مسکونی به عنوان مخزن ذخیره آّب در سیستم لوله کشی خانگی و اداری وجود دارد . مخازن قدیمی آب سیفون بر روی دیوار نصب می‌شد و به راحتی قابل دسترس و سرویس بود . مکانیزم ذخیره آب در توالت های فرنگی به گونه ای است که مخزن در پایین نصب می شود و برای سرویس و عیب یابی فلاش تانک دسترسی ساده ای وجود دارد .

اساس کار سیفون توالت یا فلاش تانک به این صورت است که آب در مخزن نگهداری شده و به صورت یکباره آزادسازی می شود . فشار آب وارد شده موجب تمیز شدن لوله های فاضلاب مشغول می شود . بسیار دیده شده که در اثر استفاده مکرر از این سیستم , مشکلاتی در آبگیری و یا تخلیه آب به وجود آمده که لوله کش اقدام به تعمیر آن خواهد کرد . برخی از مشکلات رایج در سیستم لوله کشی فلاش تانک را در‌این مطلب بررسی میکنیم .

عیب یابی فلاش تانک | بیرون ریختن مداوم آب

فلاش تانک به منظور صرفه جویی در مصرف آب بهترین مکانیزم را دارااست . اتلاف آب با این روش به حداقل میرسد . درصورتی که که آب سرریز کرده و به طور دایم از مخزن بیرون بریزد باید هرچه سریع تر اقدام به تعمیر و اصلاح خرابی کرد . در هنگام سرریز آب از مخزن , اولین اقدام بستن شیر ورودی آب است . بعداز بستن کامل آب ورودی , مخزن را تخلیه فرمایید تا بتوانید آن را بررسی نمایید . اغلب موارد جدا شدن سیفون علت ریزش آب به بیرون است . واشر آب بندی را نیز بررسی فرمایید و در صورت لزوم واشر را تعویض نمایید .

تعویض شیر خروجی – Flap Valve

هنگام تخلیه , آب به فشار و سرعت به فاضلاب می‌رود در شرایطی که سرعت آب تخلیه کاهش پیدا کرد باید مکانیزم تخلیه آب را بررسی فرمایید . خرابی دستگیره و دکمه تخلیه آب علت دارای اهمیت عدم تخلیه آب فلاش تانک میباشد . در‌صورتی‌که از صحت کارکرد این قسمت اطمینان دارید بایستی شیر خروج آب سیفون را تعویض کنید . برای تعمیر و عیب یابی فلاش تانک همیشه آب ورودی را قطع فرمائید . این کار با قرار دادن بازوی شناور در محل مخصوص امکان پذیر است .

سرویس شیر شناور

اگر شیر شناور خراب باشد و یا بازوی شناور در محل صحیح قرار نداشته باشد , به طور مداوم آب به داخل مخزن خواهد ریخت و با اتلاف آب زیادی در شبانه روز همراه است . اغلب با تنظیم بازوی شناور مشکل برطرف می شود . در صورت لزوم با تعویض شیر شناور از اتلاف آب جلوگیری کنید . با تعویض شیر شناور , مشکل پر کردن آهسته و یا لبریز صدای آب نیز حل خواهد شد . نشت یابی لوله قیطریه شمال تهران شبانه روزی

ساخت یک سیم اتصال نو برای اهرم

برای ریزش آب با فشار , اهرم سیفون نباید شناور باشد . در شرایطی‌که اهرم شناور است میتوانید اتصال اهرم در کف مخزن را بررسی نمائید و در صورت قطع شدن مجددا اتصال را برقرار فرمائید . با استعمال از یک قطعه سیم قطور هم میتوانید اتصال سابق را ترمیم فرمایید .

تعویض واشر پایه سیفون

ریزش مداوم آب درون تشتک با تعویض واشر در پایه سیفون برطرف خواهد شد . با استفاده از یک آچار بزرگ می‌توانید مهره ای که لوله سبفون را به نصیب زیرین مخزن متصل کرده باز نمایید . با بازکردن کردن این مهره , مقداری آب از مخزن بیرون می ریزد که طبیعی است . با جدا کردن بازوی سیفون , آن را از مخزن جدا نمایید و واشرهای قسمت زیر سیفون را با واشرهای سلامت و هم اندازه جایگزین کنید . سپس کل مکانیزم را ببندید .

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
مسئول آی تی

Share
Published by
مسئول آی تی
Tags: انواع فلاش تانکتعمیر فلاش تانکفلاش تانکلوله باز کنی

Recent Posts

سرویس تخلیه چاه و لوله بازکنی جنوب تهران شبانه روزی

خدمات لوله بازکنی جنوب تهران در مناطق شوش، راه آهن، مولوی، دروازه غار و نازی آباد ارائه می شود. این…

3 سال ago

با انجام دادن هفت نکته کلیدی از زود پر شدن چاه فاضلاب پیشگیری کنید

زود پر شدن چاه فاضلاب با زندگی شهر نشینی و زیاد شدن جمعیت و روی آوردن مردم به شهرهای بزرگ مشکل…

3 سال ago

آیا میدانید کدام مارک توالت فرنگی با ساخت ایران بهتر است مروارید خوب است یا گلسار

 امروزه در هر خانه ای یک توالت فرنگی لازم است بویژه برای خانم های باردار و افراد مسن که درد…

3 سال ago

ویژگی های بهترین چسب لوله پلیکا

چسب لوله پلیکا یا به عبارتی چسب لوله فاضلاب ، همانطور که از اسم این چسب پیداست برای متصل کردن…

3 سال ago

انواع روش های رفع گرفتگی توالت فرنگی با دستمال کاغذی

گاهی اوقات با ورود کوچک ترین وسایل، توالت دچار گرفتگی می شود، شکستن وسایل مختلف و یا حتی وجود یک…

3 سال ago

ابتدایی ترین روش برای برطرف کردن نشتی لوله فاضلاب

نشتی لوله آب و فاضلاب در خانه ها مشکلی بسیار بزرگ است که به تاسیسات و زیربنای ساختمان صدمه وارد…

3 سال ago